آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

خیالش هم قشنگ است (:

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ب.ظ

پنل مدیریت بیان یک ابزار جالب دارد که تو می توانی آن متن هایی که از وبت کپی می کنند را ببینی ( خیلی چیز جالبی است نه ) یک روز که داشتم بیان را بالا پایین می کردم کشفش کردم ، و کشف کردم که یک کاربر این پست را دقیقا کپی کرده ، توی آن روز اولین سوالی که به ذهنم رسید این بود : که واقعا کل متن به چه دردش می خورد که کپی کرده ؟  تا اینکه امروز یک نفر از طریق این آدرس وارد صفحه بلاگم شد ، رضا امیرخانی آمده بود و پست هایی که بهش حتی یک کوچولو  ربط داشته را توی وبش گذاشته . کار با نمکی است ، چون معمولا نویسنده هایی که سایت دارند فقط نوشته های کله گنده ها را توی وب سایتشان می گذارند ! بعد رسیدم به این پست که رضا امیرخانی این را هم توی وبش گذاشته بعد یکهو ذهن خیال پردازم شروع کرد به خیال بافی که ....

کتاب نوجوان چارلی و کارخانه شکلات سازی را خوانده اید داستان جالبی دارد صاحب کارخانه شکلات سازی معروف شهر یک روز بعد از کلی بی خبری در تمام روزنامه کثیرالانتشار خبر  می زند که قرار است درب کارخانه را به روی پنج بچه خوش شانس شهر باز کند تا کیف دنیا را ببرند به شرط اینکه بچه ها بلیط ورودشان را از درون شکلات ها بیایند و هر کس بلیط های ورود را تا یک تاریخ خاص پیدا کردند می تواند وارد کارخانه شکلات سازی شوند !

بعد یکهو ذهن خیال پردازم شروع کرد به خیال بافی که رضا امیرخانی توی یک سال این کار را انجام بدهد یعنی بیاید یکسری از نوشته ها را توی وبش بگذارد ، بعد مثلا یک روز توی یکی از خبرگزاری ها بگوید که هرکس توی وب سایت امیرخانی نوشته اش قرار داده شده ، قرار است رضا امیرخانی این ها را شاگرد خودش کند و برایشان کلاس نویسندگی بگذارد !


فانتزی جالبی است نه ؟ دقیقا عین خارجکی ها (:

  • گلی

نظرات (۳)

حالا که گفتی رفتم نگاه کردم ..امکان جالبی است ها ...
من فیلم کارخانه شکلات سازی را دیدم ..خیلی دوست داشتم ان زمان ..
پاسخ:
برای من که خیلی جذاب اومد (:
دقیقا حتا خیالش هم قشنگه :))
من عاشق کتاب و فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی بودم :))
پاسخ:
دست به دعا کنیم که امیرخانی همچی کاری کنه ها (:
  • فاطمه سادات
  • پس بریم یه پست بنویسیم از آقای امیرخانی
    پاسخ:
    فکر خوبیه (: