آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

شما این ها را یادتان هست ؟

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۳ ب.ظ

از وقتی یادم هست که وارد دنیای مجازی شدم یادم می آید عاشق وبلاگ خواندن بودم ، به یک شکل عجیب غریبی از هر نوع وبلاگی را می خواندم و چقدر از بعضی هایشان لذت می بردم و از بعضی هایشان چیز یاد گرفتم ، آن موقع ها خودم وبلاگ نداشتم ولی بیشتر وقت نت گردیم را به وب خوانی می گذراندم ، روزهای خوبی بود روزهای دانشگاه . مهندسی نرم افزار می خواندیم آن روزها ، استاد مثلا داشت درس می داد من نت می خواندم ولی عجیب همان موقع ها ادبیات و نوشتن را دوست داشتم .

الان که دارم نگاه می کنم خیلی از اطلاعات عمومیم را از همین وب خواندن داشتم . برایم هم فرقی نداشت که طرف از چی می نویسد ، همین که می نوشت برایم لذت داشت !

امروز داشتم دنبال اسم یک خانم وبلاگ نویس می گشتم و اسمش را مدام سرچ می کردم که اگر بشود کمکم کند توی نوشتن یک مسئله ی پژوهشی . با سرچ کردن اسمش به این صفحه رسیدم ، اسم وبلاگ نویس های قدیم را که دیدم دلم یاد حال و هوای آن روزها را کرد ! بعضی هایشان را به کل یادم رفته بود من از میلاد احرام پوش چقدر مطالب کامپیوتری یاد گرفتم ، زهرا اچ پی را هنوز یادم هست ، هنوز که هنوز هست دست به قالب وبلاگش نزده ، کیبرد آزاد ،یادم هست وبلاگش سال ۸۸ ، اگر اشتباه نکنم فیلتر شد . وب نوشت ابطحی که هر وقت آنرا می خواندم ، عصبی می شدم دو تا فحش می دادم و از صفحه ش خارج می شدم . بعضی هایشان را اینجا نام نبردند مثل شاهوار ، نارنجی ، زنگوله و خیلی های دیگر که الان بکل فراموششان کردم .

هیچ وقت برای خیلی هایشان  حتی یک کامنت ندادم ولی الان که اسمشان را دیدم ، انگار مثلا یکی از آشناهای زمان دورم را دیدم .

قبلا فضازی مجازی برای خودش برو بیایی داشت ها !


  • گلی

نظرات (۲)

وبلاگ تنها فضای مجازی بود که دوستش داشتم و موندم.
حتا دوستان وبلاگی هم کلی برام باارزش و عزیز هستن...
پاسخ:
جالب اینجاست ، فضازی مجازی هم  قدیمی هاشون خیلی باحال بودن به نظرم ، هر کدوم از اینا واسه ی من ، منبعی از اطلاعات بودن ! هی جوانی کجایی که یادت بخیر :D
من هیچ کدوم اینا رو نمیخوندم:)
به این میگن دنیای گذرا
پاسخ:
واقعا ؟ قدیم ها این وبلاگ نویس ها برای خودشون برو بیایی داشتن (:

ببین میگن خاطره (: