آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

سیمین جان

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ب.ظ

روح خانم سیمین دانشور قرین رحمت . این نویسنده ی نازنین یک جای کتاب سووشون می گوید :


  آدم باید در این دنیا یک کار بزرگتری از زندگی روزمره کند . باید بتواند چیزی را تغییر بدهد . حالا که کاری نمانده بکنم ، پس عشق می ورزم .



پ ن : کتاب سووشون را که می خوانم ، به خودم نهیب می زنم که حیف آنهمه وقتی که صرف ادبیات خارجکی ها کردم. اصلا شان نزول ضرب المثل آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم ، همین حکایت کتاب خارجکی ها و کتاب سووشون هست !


سووشون | سیمین دانشور | انتشارات خوارزمی

  • گلی

نظرات (۴)

همیشه دلم خواست بخوانمش اما نخواندمش ..چقدر من کتاب نخوانده دارم ..
پاسخ:
هممون کلی کتاب خوب نخونده داریم !
تا حالا نخوندمش..
ولی فکر کنم واجب شد بخونم
پاسخ:
اصلا واجب ها :D
یادم نیست کی خوندم اما خوندم
ته ذهنم هیچی ازش نیست
پاسخ:
(:
عاااااالللللللللیییییییییییی. بازم بزار.
پاسخ:
(: