آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

نسل اینجور آدمها منقرض نشه صلوات

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ب.ظ

زندگی بهم یاد داد که اگه از کسی تعریف کنم ، نهایتش یک هفته بعد به مجلسی ترین شکل ، گند میزنه به تصوراتم . برای همین می ترسم که بگم ، جدیدا دارم به یه نویسنده ایرانی ایمان میارم ، شکل زندگیش ، نوع نگاهش به آدم ها رو خیلی وقته توی هیچکس ندیده بودم . 

توی این دنیایی که ملت زور می زنن دیده شن او به شکل عجیبی خودش رو از این قضیه جدا کرده . خلاصه یه موجودی کشف کردم که خیلی دلم می خواد هی ازش تعریف کنم براتون ولی خب زندگی با این درس هاش نمی زاره ! 

  • گلی

نظرات (۶)

  • بهارنارنج :)
  • کی هست؟
    پاسخ:
    میشه نگم ؟(: حالا ببینم بچه ی خوبیه واقعا ،بعد میام یه پست خوب درباره ش می نویسم (:
    دیدن آدم ها با نمای خاکستری هنره.
    اگه خاکستری ببینیدشون اون وقت با دیدن یه لکه ی کوچک تو زندگی شون تمام تصوراتتون نسبت بهشون نابود نمیشه و نهایتن اونها رو کمی سیاه تر از قبل می بینیدشون. سفید و سیاه دیدن، به شدت آزاردهنده است.
    پاسخ:
    خاکستری نگاه کردن همیشه شعار زندگیم بوده ولی اینجا نوع نگاه مهم نیست ، بدبختی من اینه که بت می سازم از آدمها ! یه  مثال عینی بزنم ، چند وقت پیش داشتم می گفتم فلانی چقدر خوبه چقدر ال چقدر بل . بعد اومدم واسه یه کاری ازش کمک خواستم ، اونقدر گرفتار بود که حتی به پیشنهاد من جواب نداد ، بعد از اون ازش بدم اومد ، فکر می کردم خیلی مردمی هست و اینا ): این بده ، باید این اخلاق بدم رو اصلاح کنم (:
    امیدوارم اینبار دیگه گند زده نشه به تصوراتت؛ ))
    پاسخ:
    اینقد می ترسم که جرات ندارم اسمشو بیارم ((: ایشالا 
  • زهرا فاطمی
  • سلام
    شما نورانیت افراد رو ببینین و تعریف کنین وبراشون برجسته کنین.. بالاخره وقتی در اتاقی چراغی روشنه، زاویه هایی کنار سطل اشغال پیدا می شه که سایه افتاده باشه و تاریک.. شاید خطای ما اون بخش های تاریک اتاق باشه اما نور اون بیشتر هست.. تا ان شاالله برسه به زمانی که نورافکن های متعدد باشن که هیچ سایه ای نمونه

    الهی که به سلامت باشین و سراسر قلبتون نور الهی باشه.
    خوشحالم که زیبایی ها رو می بینین و تعریف می کنین.. من لذت می برم از اینکه کسی زیبایی ها رو می بینه و بیان م یکنه. خالق زیبایی ها دیگه چقدر راضی و خشنود می شه وقتی ما ببینیم و تعریف بکنیم.. الهی که دید زیبابینتون مستدام باشه
    پاسخ:
    سلام عزیزم ، ممنون بخاطر حرفای قشنگتون(:
    برای اینکه مطمئن بشید این دفعه خراب نمیشه، یه قسمت از اسمشو بیارید که اگه خراب هم شد نصفش خراب شه و بشه قسمت خراب رو کند و انداخت دور:)
    پاسخ:
    ((: منو اغفال نکنیدها
    اااا خانوم عرفان پور رو میگید؟
    پاسخ:
    نه ! توی زمینه ادبیات نوجوان کار می کنه (: