آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

شاید برای خیلی ها مسخره بیاید ولی خب یک چیزهایی برای من مهم است ، مثلا توی اینستا من برای اینکه یک پست را لایک کنم ، باید آن پست واقعا خوب باشد که لایکش کنم و گرنه همین مدلی نیست که از بالا همین طوری این قلب ها را فشار دهم تا بیایم پایین .

بعد از انجایی که در اینستا ، آدم خیلی از تفکرات آدم های مشهور را از نزدیک می بیند . من به کوچکترین کارهای اینها حساس شدم . چند مدتی می شد که می دیدم آدمهایی که شاید یک وقت هایی خیلی دوستشان داشتم بنظرم یک مشت آدم بودند  که قوه رفیق بازی هایشان خیلی بیشتر از قوه فکر کردنشان هست .
در ادامه این  مقدمه چینی ها باید بهتان اعلام کنم ، یک روز نشستم و تمام این آدمهای سطحی نگر را از لیست دوستهایم پاک کردم بخشی از این آدمها از این قرار بودند : حامد عسکری(شاعر ) ، محمد باقر مفید کیا (کارگردان مثلا ارزشی ) ، حسام آبنوس ، آن خانم شاعر شهرستان ادبی، فکر کنم اسمش عارفه دهقانی بود و یکی دو مورد دیگر که جرمشان این بود که هی زیر پست های کتاب پنجشنبه فیروزه یی به به و چه چه می کردند ! بنظرم آدمهایی که دوستی هایشان را به فرهنگ کشور ترجیح می دهند را باید بندازی جلوی سگ . امروز هم آمدم این پیج " من و کتاب  " را حذف کردم ، چون یکی از پست هایش را به این کتاب سخیف اختصاص داده بود .

  • گلی

نظرات (۲)

عدالت زورو
پاسخ:
عدالت ، کلمه یی که رفت جز موزه این کشور :|
من قبلا با یه اکانت دیگه اینستا بودم و کلی پیج رو فالو میکردم..ولی بعدش تصمیم گرفتم فقط تعداد محدودی رو دنبال کنم..
پاسخ:
واقعا بعضی از پیج ها اعصاب نمی زارن واسه آدم :|