آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

روحشون قرین رحمت (:

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ب.ظ

دیدید بعضی از آدمها ، توی ذهنمون همیشه ، سرحال و سرزنده هستند و هیچ وقت نمی تونیم مثلا بیماری و ناخوشی و یا حتی مرگ رو براشون تصور کنیم . وقت هایی هم که مثلا خبر فوت یکی از این آدمها رو می شنویم همش با خودمون مثلا  می گیم: همون که صداش اونهمه ابهت داشت ، مگه میشه ؟ یعنی مرد ؟

محمد علی اینانلو برای من جز یکی از این آدمها بود ، اینقدر من این بشر رو دوست داشتم که وقتی امروز شنیدم که فوت شدن ، همش با خودم می گم : مگه این مدل آدمها هم میمیرن ؟

خدا رحمتش کنه ، چقدر دغدغه محیط زیست داشت ، یادمه هفت هشت سال پیش یه بار داشت از بی تدبیری و بی مسولیتی خانم ابتکار توی یه برنامه زنده ی تلویزیونی می گفت ، همون موقع عاشق این جسارتش شدم !


+ اللهم صل علی محمد و آل محمد


  • گلی

نظرات (۲)

نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
باورم نمیشه 
نه ها دروغه اگه بود تلویزیون میگفتا
من کلی از برنامه هاشو نگاه کردم
صندلی داغش...وای اه
پاسخ:
تو اخبارم گفت ):
  • ر.الف (چکاوک)
  • بعضی از آدما حیفن واسه مردن
    همیشه میگفتن ما آخرین نسلی هستیم که میتونیم زمین رو نجات بدیم
    اینقدر که حرص خوردن
    خدا رحمتشون کنه

    پاسخ:
    واقعا حیف بودن ):