آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

خدا نکنه من بیفتم رو دور حرف زدن ها :D

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ب.ظ

تصور کنید اینقدر این روزها قاراش میش شده که روزها از دستم در رفته. اگر اشتباه نکنم باید امروز یکشنبه باشه و تا اونجایی که یادم هست قرار بود یکشنبه ها هر چیزی که حس خوبی بهمون میده رو با هم به اشتراک بذاریم ، که خورد به امتحانات آخر ترم و کلا فراموشش کردیم . خب با این مقدمه امروز قراره باهاتون یه آهنگ محلی شریک شم، یه آهنگی که به طور اتفاقی از یکی از دوستام تو خوابگاه گرفتم بعد اینقد شیفته اش شدم که هر روز یه صد هزارباری گوشش می دادم. جالب اینجاست که اصلا نمی فهمیدم چی می گه ولی عجیب به دلم می نشست . بعد امروز که خواستم دنبال لینکش بگردم دیدم این آهنگه چه تاریخچه با مزه یی داره !


تاریخچه و لینک دانلود 

  • گلی

نظرات (۳)

برای حال کنونی ام خوب بود:-
پسندیدم:)
کرمانجی ها رو نمیشناختم موسیقی شون رو تا قبل رستاک ولی اونها معرفی ش کردن و واقعن از اون موسیقی های مغفول مونده ست
پاسخ:
خب خدا رو شکر مورد پسند شما واقع شد (:


دارم گوش میکنم
کاش معنیشم میفهمیدیم:)
پاسخ:
معنی ش رو بعد از تاریخچه اش نوشته که (:
  • ریحانه .الف
  • موسیقی خراسانی رو دوست دارم...
    مرسی:)
    پاسخ:
    خوشحالم که دوستش داری (: