آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

موقت :D

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

مثلا نمیشه برگردیم عقب ، بعد مثل روزهای قبل انتخابات بخندیم ؟

فیلم روز آخر تبلیغات، جلوی در ورودی ستاد مرکزیمون ! اونی که داد می زنه ، نفر اول انتخابات شیراز، داداش ته تغاری بنده هست، الان بعد انتخابات یه جوری سرخورده شده که تنها دوای دردش رو رفتن به سوریه و شهید شدن می دونه ! بعله


 پ ن : کار کردن توی هر ستاد انتخاباتی می تونه  معادل لیسانس رشته سیاسی  و حتی جامعه شناسی باشه. بهتون پیشنهاد میدم سالهای آتی فقط جز رای دهنده ها نباشید توی یک ستاد حضور فعال داشته باشید اونجاست که می بینید اون چیزایی که توی بی بی سی و حتی رسانۀ ملی دربارۀ سیاست می گن بیشتر شبیه یه جک دسته سوم هست (:


  • گلی

نظرات (۴)

میشه یکم بیشتر توضیح بدید که چرا تحلیلم منافقانه ست!:)
پاسخ:
از وقتی یادم هست، یه خط کش برداشتید و با تحلیل های خودتون مردم رو تقسیم کردید ( اینجا ضمیر جمع ، منظورم همۀ آدمهای تحلیلگر هست) یک سری از تحلیل گرها گفتن اصولگرها داعشی هستند ، یک سری از تحلیلگرها سوالی که از اول اشتباه بوده رو مطرح کردند و ته ش به این نتیجه رسیدن که بخشی از مردم که اتفاقا اصلاح طلب هستند ، منافق هستند.
تا حالا به بار منفی کلمه ها و جمله ها فکر کردید؟ شما وقتی می گید منافق اولین کسی که میاد تو ذهنتون کی یا کیا هست؟ شما رو نمی دونم ولی من اسم منافق که میاد یاد مسعود و مریم رجوی می افتم. حالا وقتی شما به ۷۰ درصد مردم شهر من (۷۰ درصد مردم شیراز اصلاح طلب هستند) می گید منافق، من از فردا بنظرتون به آدمهایی که هر روز می بینم با چه چشمی نگاه می کنم؟
بنظرتون هر کسی شبیه شما فکر نکرد منافق هست و دنبال منافع شخصی؟
یه دوستی دارم مذهبی هست و  به لیست اصلاح طلب ها رای داد و اتفاقا به سوال شما قاطعانه نه می گه! یعنی دوست من منافق هست؟ به نظرتون یه آدم عادی ، خیلی عادی و تاکید می کنم خیلی عادی چه نفع شخصی می تونه از رای آوردن اصلاح طلب ها داشته باشه ؟ به اصلاح طلب ها رای داد چون از اصولگراها به سطوح اومده بود، خسته شده بود از اینکه ۱۲ سال نماینده های مجلس شیراز اصولگرا بودند و هیچ کاری برای شهرش نکرده بودند، خسته شده بود از اینهمه بی مهری به شهرش. به لیست اصلاح طلب ها رای داد چون دلش می خواست یه شانسی به بقیه بده شاید تونستند یه حرکتی برای شهرش انجام داده بشه! این شد منافق و دنبال منافع شخصی؟

+ تحلیل تون منافقانه بود، چون انتخابات خوب یا بد تموم شد، و الان کشور نیاز به همدلی داره، نه اینکه هر روز با یه تحلیل هم رو داعشی و منافق خطاب کنیم .



من نگفتم کسانی که به اصلاح طلبا رای دادن منافقن ،گفتم کاندیدی که هم بتونه طرفدار انقلابی داشته باشه هم مخالف نظام،معتدل نیست منافقه
شما تعریف دیگه ای برای منافق دارید؟؟
البته بازم من برچسب نزدم فقط برام سواله که این اعتدال از چه جنسیه که مشابه نفاق معنی میشه
میترسم تو این همدلی آ دنیا رو آب ببره...بیشتر از همه هم از خودم گله دارم...

پاسخ:
بنظرتون مثلا امام علی فقط بین مسلمونا طرفدار داشت ؟؟؟ اصلا بیایم توی دوران حاضر ، امام خمینی اینقدر شخصیت بزرگی داشت که همه آدم ها با همه  تفکری ایشون رو دوست داره ، پس امام خمینی هم منافق هست ؟؟ 

+ شعار سال ٩٤ همون طور که رهبری گفتن ( البته اگه ایشون رو قبول داشته باشید ) همدلی و هم زبانی ملت و دولت هست ! من نمی دونم چرا شما بچه حزب الههی ها حرف رهبرتون رو به کفشتون هم حساب نمی کنید !
شما بفرمایید این جمله یعنی چی؟ "من به اصلاح طلبا رای دادم چون این نظامو نمیخوام"
پس چرا خود رهبری از لیست انگلیسی صحبت کردن؟خلاف همدلی نیست؟
اتفاقا خیلی ها امام خمینی رو دوست دارن چون همیشه بنای ِ تاریخه که مرده رو میپرستن و امام حاضرو اطاعت نمیکنن...زمان امام علی هم میگفتن ما فقط پیامبرقبول داریم...
من متوجه نگرانی شما هستم اما نمیتونم ناراحت نباشم و گه گداری به اندازه درددل حرف نزنم...
احساس میکنم خودمون داریم سرنوشت خودمون رو تغییر میدیم...
پاسخ:
(:
من هم توی سنادا بودم....هم توی دورای شورای ها هم توی این دوره انتخابات مجلس....
امروزم نمایندمو اس داد که ممنون برای بودنتون هر چند در نیومد
مردم شهر من رایشون فروختن ....ریش سفید روستا ها به کت و شلوار و جوونا به تبلت....درد داشت
به دور دوم کشید واسه ما
شب اخر براش اس دادم که پیروزی با کسایی که خدا باهاشون باشه 
چه دربیان چه درنیان
قدرت بزرگ ترین شیطانه قبلا شاید ادما بت و گاو می پرستیدن الان شهرت و قدرت جاشو گرفته
بهش بگو شاید قرار بود بری فقط یه حقی هر چند کوچیک ناحق کنی
فقط یک حق ها زیادم نمیگم بعد پشتش یه اه بزرگ باشه دنبالت
بگو شهید شدن یعنی راضی بودن به خاسته خدا
اگه ته دلت راضی شدی که خدا بهر از تو می دونه پس ناراحتی و غصه خوردن نداره

پاسخ:
(: