آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

گیم اف ترونز

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۸ ب.ظ

توی این سریال game of thrones هم یک خانواده سلطنتی به نام استارک ها هست، که ویژگی اصلیشون، اصالت و معتقد به اخلاقیات و  خانواده و  از همه مهم تر بسیار آدم‌ های مهربان و رئوفی هستند؛ و جالب اینجاست بخاطر همین انسانیت و مهربان بودن، خیلی ها بهشان خیانت می کنند، به جز ۵ توله گرگ که با بچه های ند استارک بزرگ شدند و معمولا در تمام شرایط سخت این خانواده این توله گرگ ها ناجی استارک ها هستند.

یعنی یکجوری این توله گرگ ها به خانواده استارک ها وفادار هستند که دلم می خواهد همین الان بروم و یک توله گرگ بیاورم ور دل خودم، که برای همیشه بهم وفادار بماند.




  • گلی

نظرات (۳)

  • آناهــیــ ـــتا
  • یه چیز جالبی هم راجب این گرگا هست بنظر من، مثلا وقتی گرگ سانزا رو کشتن اون هم از اصل و نسب واقعیش فاصله گرفت کم کم، وقتی آریا گرگش رو فراری داد خودشم آواره شد، و وقتی جان سنو مرد همه میگفتن برمیگرده چون گرگش زنده س.
    ینی یه جورایی اون گرگا یه سمبل ن برای اون شخصیتا و آینده شون..
    پاسخ:
    مگه جان اسنو میمیره؟ )): هی وای من )): 

    من هنوز فصل سه هستم، به اندازه کافی واسه ند استارک ناراحت شدم و هنوز تو شوکم، آخه جان اسنو دیگه چرا)):

    پ ن: ولی کاملا حرفتون رو قبول دارم(:
  • بانوی ایرانی
  • اصلا نه این گرگا نه اون هری پاتر

    برین پایان نامتونا بنویسین.... :)
    پاسخ:
    احسنت به این پیشنهاد (: 
    کسی اسم گرگه جون اسنو یادشه؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    من یادم نیست(: