آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

شهر کتاب

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ

آیا با همۀ آیات و نشانه‌هایی که آوردیم، هنوز ایمان نیاوردید به کتاب کودک و نوجوان و علی الخصوص انتشارات افق؟


پست که در خونه رو زد، وقتی با کلی شور و شوق پریدم واسه کتابها. خواهرم میگه کاش منم می تونستم واسه یه مشت کاغذ پاره اینقدر خوشحالی کنم. و اما دیالوگ های من و خواهرم.



خواهرم: واسه کتابها چقدر پول دادی؟

+ ۴۰۰ تومن

- خاک تو سرت ۴۰۰ تومن پول بی زبون رو دادی یه مشت کتاب؟

+ :|  برای یه ساله آبجی، زیاد نیست ها، چون خرید اینترنتی بود هی نمی خواستم پول پست بدم گفتم همه رو با هم سفارش بدم

- با همۀ اینها خاک تو سرٍ  خرت

+ :|




پ ن: این فقط کتاب نوجوان هست، کتاب بزرگسال رو  توی کادر جا ندادم، اصلا هم مهم نبود که باشه توی کادر:D

  • گلی

نظرات (۱۱)

  • تبارک منصوری
  • چرا من یکی که ایمان آوردم :)
    من با طاهره ایبد به کتابهای نوجوان علاقه مند شدم...
    کتاب چهارمی از بالا  تعریفش رو خیلی شنیدم...خاطرات یک سرخپوست پاره وقت .دست ما کوتاه و خرما بر نخیل ...بخونید بیاید بگید چطور بوده
    راستی کتاباتون از این زاویه جون میدن برای مسابقه هایکو کتاب :)
    کی گفته آدم غذاهای رنگاورنگ ببینه دلش میخواد؟
    من الان دلم کتابای رنگاورنگ خواست :|
    پاسخ:
    ایشالا به همین زودی نصیبتون بشه کلی کتابای رنگاورنگ (:
    وای
    دهنم اب افتاد:/
    بسرم زد جایزه مسابقمو برم کتاب بخرم
    تا صبر کنم پول جمع شه گوشیمو نو کنم:))
    من اگ شیراز بودم میومدم خمس و زکات و حق ساداتمو میگرفتم
    و هزینه سوختن دل:)
    پاسخ:
    شما هم سیدید ؟؟ اوووف فامیل در اومدیم که :D
    کتابارو بخونید یه معرفی جذاب بنویسید تشویق بشیم

    بین خودمون باشه من امسال ۶۰۰تومن نمایشگاه کتاب خرج کردم و آس و پاس برگشتم خونه:) خوبه باز شما پست برات آورد. من از ذوق دلم نیومد اونجا بدم به پست.یه ساک بزرگ کتابو تا شهرستان با اتوبوس آوردم :) خودم تنها :) همراهمم ساک داشت نمیتونست کمک کنه
    پاسخ:
    ٦٠٠ تومن ؟؟ چی خریدی مگه ؟؟ هوووووف بیا با هم دوست شیم : اون آیکونی که بجای چشماش قلبه 
    پست چیِ بیچاره!
    کارت بانکی بیچاره تر!
    پاسخ:
    چرا همه می زنن تو ذوق من :| 
    اینجوری قبول نیست. یک دور که خوندید هر کدومش رو، پست کنین مشهد ما هم بخونیم. با تشکر!
    پاسخ:
    خودتون بخرید و بخونید با تشکر !
    مورد داشتیم توی سفر تهران، رفت انقلاب. تازه توی خود اردوگاه هم یک نمایشگاه با 45 درصد تخفیف بود. ما که بر میگشتیم یک چمدون به اندازه یک آدم 70 80 کیلوییِ نشسته پر از کتاب داد گفت با قطار ببرین مشهد. فرداش خودش با هواپیما آمد!
    البته بعضی از ذکر خیر هایی که دوستِ حمالِ چمدون ایشون داشتن از بنده خدا رو واقعا نمیشه ذکر کرد!
    پ.ن: اسم پست، خاطرات یک فروشگاه کتاب با تِم تازه به دوران رسیدگی را در خاطر آدم می آورد.
    پاسخ:
    اسم پست، فروشگاه اینترنتی هست که ازش خرید شده! 
    اگه سیادت از مادر برسه که بنظرم میرسه منم سیدم:دی

    این کتاب پارسیان و من در مورد چیه؟
    پاسخ:
    چقدر خوب خانم سادات :*
    اسطوره های ایرانی رو به صورت داستان فانتزی در آورده (:
    هییییی
    اون دشمن عزیز رو چطوری گیر اوردید؟؟؟؟
    کتابفروشی به کتابفروشی رو دنبالش گشتیم و پیدا نکردیم!
    پاسخ:
    شهر کتاب فرزندم، از فروشگاه آنلاین شهر کتاب بخر فرزندم (:
    اول از همه دشمن عزیز رو بخون پلیز!
    البته اصلا لازم نیست بگم، ولی میگم: دشمن عزیز ادامه ی بابالنگ درازه که از زبان سالیه و همه ش نامه ست. چقدر خوبه این سبک
    آنشرلی رو هم خریدی؟
    یه مشکل فنی، تا برسی همه رو بخونی، بوی نوی بعضی هاشون رفته. این مشکل بزرگیه!
    خلاصه اینکه مبارکه
    پاسخ:
    از وقتی خریدمشون، حس و حال نخوندن اومده سراغم!
    اینقدر کتاب‌ها گرون بود تصمیم گرفتم آن شرلی رو دانلود کنم:|
    فدای شما(:
    بسوزه پدر بی پولی :)

    مرغ مقلد رو بده منم بخونم
    پاسخ:
    منم از کارت ددی جان خریدم :D
    حیف از اینهمه فاصله وگرنه قابل شما رو نداره جانم (: