آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

قبل خواب داشتم فکر می‌کردم، چقدر دلم یک‌سری یکهویی‌هایی را می خواد. مثلا یکهو یکی خیلی غیرمنتظرانه بهم مسیج بده، هی فلانی، امروز چقدر یادت هستم، یا مثلا حتی پستچی در رو بزنه و بگه با فلانی کار دارم و من وقتی منتظر هیچ بسته‌ای نیستم یه بسته بده دستم و بگه این برای تو. یا حتی در بی ربط ترین جای ممکن به من، یکی یادم باشه که بگه فلانی اینجا که رفتم یاد تو افتم. یا کلی از این مدل یکهویی ها که بعضی هاش هم فعلا به ذهنم خطور نکرده.

بعد الان اومدم تلگرامم رو چک کردم با همچین مسیجی روبه رو شدم، و البته با یه فایل صوتی که کلی نصیحت‌های برادرانه کردند و ایضا اینکه معتقد بودند برای خواهر هنرمندش نوبل ادبیات، چیزی  کمی هست ( تا این حد برای آبجیش پپسی باز کرده:D





  • گلی

نظرات (۹)

  • خانم لبخند
  • و برادر عجب نعمتی است.. واقعا.. (:
    پاسخ:
    واقعا نعمت خوبیه(:
     یکی از بهترین مزیت های داداش داشتن اینه که تو رو به مقام شامخ عمه نائل می کنه، و یکجوری ذوق مرگ برادر زادهه میشی که داداشه میره زیر سایه پسرش تا جاییکه حتی اسمش رو به اسم آقا زاده اش سیو می کنی ((:
  • خانم لبخند
  • حالا هی دل ما رو بسوزون ها :( 
    من بیشتر غمم اینه که خواهر شوهر نمیشم خب :دی  :)))
    پاسخ:
    وای بر منٍ بی ملاحظه :s
    من خواهر شوهر بی عرضه ایی هستم، یعنی دقیقا مثل سیب زمینی ((:
  • خانم لبخند
  • آتیشم نمیسوزونی واسه زن داداشت یعنی؟ :دی :))

    پاسخ:
    اصلا، بعد تازه من خواهر بزرگه هستم، همه میگن چقدر بی عرضه ای خو ((:
    البته خواهر کوچکم (متولد ۷۵ هست)، اینقدر خواهر شوهر بازی در میاره بنظرم کافیش هست. تا این حد یعنی (((:
  • خانم لبخند
  • بله پستای مربوط به خواهر کوچیکه ی گرام رو خوندیم و فیض بردیم :))
    پس ازون خواهر شوهرای دوست داشتنی هستی که از خواهر هم به آدم نزدیک ترن گاهی ;)
    پاسخ:
    ((: عزیزم این خواهر من قلبش قد یه گنجشکه، خیلی مهربونه، هر چی می کشه از دست اون زبون صد و بیست متریش هست ((: یعنی منو تا الان نخورده شانس آوردم ((:
    بنظرم هیچ وقت خواهر شوهر و عروس مثل خواهر با هم صمیمی نمیشن، ولی کلا کاری به کار کسی ندارم!
    الان که فکر می کنم، تنها خواهر شوهر بازی که در میارم اینه وقتی از دستشون کفری میشم، تا چند روز باهاشون حرف نمی زنم :|
  • خانم لبخند
  • فک کنم زبون داشتن هم ژن خاصی داره که به بعضیا میرسه فقط :)) اتفاقا از نوشته هات درباره ش هم میشد فهمید دل مهربونی داره ;)
    قطعا نمیشه، اون «گاهی» هم واسه همینه که شاید شامل یه درصد ناچیز بشه اونم مثلا درصورت خواهر نداشتن و مجبوری و بیچارگی :|
    یعنی خیـــــلی آتیش میسوزونی ها :دی 
    یه وقت اذیت نشن با سکوتت :)))
    پاسخ:
    آره ! البته کل سهمیه خونواده ما رسیده به این آبجی کوچکه((:

    دقیقا بنظر من همین طوره:|

    چرا اتفاقا بنظرم حرف نزدن، بدترین فحشه ((:
    ولی خداییش خودمونیم، کل بدی های عروس ها، به شیرین بودن بچه هاشون می ارزه: آیکون خواهر شوهر بازی((:
  • خانم لبخند
  • ژن رو با جاش کنده برداشته واسه خودش پس :))
    زرنگی دیگه، هم احترام خودت رو نگه میداری هم دق دلیتو خالی میکنی سرش :))
    آخ آخ، بچه ی داداش چه شود.. من اون دنیا حتما واسه نداشتن این نعمت شکایت میکنم :|
    پاسخ:
    دقیقا ((:
    ها ((:
    الهی(:
  • خانم لبخند
  • خلاصه اینکه، سلامت باشید همتون و خوش :)
    پاسخ:
    فدای شما (: 
    همه این دعاها و آرزوهای خوب هم برای شما (:
    خدا شانس بده
    پاسخ:
    از چه لحاظ؟ ((:
    برادر خوبه .. خیلی
    ولی من همیشه دلم خواهر خواست ..خواهر نداشته ای که این روزها تنهام نزاره ..
    پاسخ:
    آره واقعا توی این شرایط خواهر یه نعمت بزرگه):