آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

فرمایشات یک عدد نارنجی بی‌اعصاب

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ب.ظ

شماهایی که این روزها، صفحات مجازیتان پر شده از رفتنتان به کربلا و الکی مثلا به بهانۀ حلالیت طلبیدن و این مدل حرف‌ها، مدام فخرفروشی می‌کنید، بدون هیچ رودبایستی باید به عرضتان برسانم که از همه‌تان متنفرم(با تشدید روی ر). بابا فهمیدیم آدم خوب‌‌های قصه شمایید و آدم بده قصه ما. و حتی مثل روز برایمان روشن شده که شما میهمان‌های ویژه این مراسم خاص هستید.

اصلا ما خودمان خیلی وقت هست که فهمیده‌ایم آنقدر بد هستیم، که خدا هم ازمان ناامید شده، دیگر نیازی نیست که مدام به رویمان بیاورید و هی مثلا پروفایل‌هایتان را عکس پیاده‌روی بگذارید و استاتوس‌هایتان را پر کنید از جمله‌های قشنگ قشنگ معنوی.

  • گلی

نظرات (۴)

تازه می خواستیم فخر بفروشیم ما!
:|
بقیه رو نمیدونم ولی من ندیده پدیده ی کربلام
حساب منو جدا کن پس
پاسخ:
با ارفاق جدات کردم از بقیه((:

سفر بخیر، ایشالا روزی هر ساله تون باشه (:
دلم کربلا می خواست ..من کربلا نرفته
پاسخ:
من نیز ):
  • خانم لبخند
  • بلکه فخر بفروشن دل ما بشکنه و با دیدن همین خرده ریزه هاش رحمی چیزی بشه که سعادتش رو نصیبمون کنن.. :(
    پاسخ:
    ما هم یه روزی میریم(:
  • خانم لبخند
  • فِککککک کککن.. منم برم یه روزی :(
    خصوصا با پیاده روی اربعین :'( 
    پاسخ:
    میریم میریم، مطمئنم یه روزی میریم هممون(: