آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

و اینک شعر

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ق.ظ

رفته بود تا در میان خاطراتش گم شود

در میان رنگ و بوها و صدایش گم شود 

از این زمستان رجیم، ترسیده بود 

رفته بود تا لای موهای نگارش گم شود

دست برد در بادها، تا که شاید بیرون کشد آن یادها

اما هر چه گشت خاطراتش را نیافت

سوز و سرمای نبودش در همه جانش دوید

با رنگ و بوها و صدایش غصه بافت

هق هق مردانه اش را مو به مو دیوار شنید

آنکه باید می شنید، اما نبود، اما ندید!


پ ن: به نظرتون چطوره؟؟ اسم شعر میشه روش گذاشت؟؟ پیوستگی داره بنظرتون؟؟ 

  • گلی

نظرات (۴)

از نظر وزن و آهنگ نیاز به کار داره به نظرم.
قافیه هم همینطور.
حس شاعرانه ای که بهش دادین خیلی خوبه ولی ((:

مثلا: رفته بود تا در میان...تا رو بلافاصله بعد از بود آوردین، دو تا صامت افتادن پشت سر هم. از این زمستان رجیم، ترسیده بود: اینجا بین رجیم و ترسیده یک سکته به وجود میاد وقتِ خوندن. فکر میکنم به خاطر وزن شعره.
آهنگ مصرع چهارم هم به نظرم متفاوته با بقیه.
پاسخ:
روی پایه شعر نو حسابش کنید(: 
نمی خواستم وزن و قافیه داشته باشه. 

ممنون از نظرتون (:
با نظر دوستمون تسنیم موافقم :) 
با تمرین است که استاد میشوی :) همین که جسارت به خرج دادی و رفتی جلو عالیه ... اگر تمرین کنی و از یکی دو تا استاد کمک بگیری حتما پیشرفت خواهی کرد :) 
پاسخ:
بسی ممنون از نظرت(:
من میگم مستفعلن مستفعلن مستفعلن آدمو بکشه ولی سمت شعر نو نره آدم:))
خوبی شما؟ ایام به کامه؟ از شر من راحتی خوش میگذره؟:)
پاسخ:
آخی  دیگه کم کم داشت یادمون می رفت یه جناب مجید نامی هم بود((:
خوبید شما ؟؟ 
اوضاع روبه راهه؟؟ 
نیستید ها؟؟ 
من شعر نو رو دوست دارم، چیه همش دنبال وزن و قافیه گشتن ((: 
نظرتون رو نگفتید درباره شعر من؟؟ 
اصلا بنظرتون اسم شعر میشه روش گذاشت؟ 
سلام
والا من خیلی دوست دارم شمارو به زحمت بندازم اما چند ماهه درگیرم، خیلی درگیرم. الان یکی دو شبه توی بیمارستان وقت و اینترنت دارم دیگه گفتم از موقعیت استفاده کنم سر به شما بزنم. من منتظرم اوضاع رو به راه بشه بیام بقیه عروض رو ادامه بدیم.
اما شعری که گفتینو چی بگم آخه من؛ جسارت میشه آخه شما که معلم منی، ولی والا من نتونستم با وزن بخونمش :)) شعر نو رو که همه میگن، ولی لذت کار سخت بیشتره. 
بعد من کلا شعرای شکست عشقی رو دوست ندارم اصلا، شعرای خیلی زیادی عشقی رو هم دوست ندارم:)) اینه که من صلاحیت نظر دادنم ندارم آخه بدبختی. فقط میدونم شعر نو مزخرفه بالذات:))
پاسخ:
سلام (: 
اووه بیمارستان، امیدوارم واسه مریضی و اینا نرفته باشین فقط. 
معلم ؟؟؟؟ من؟؟ نه بابا این چه حرفیه
دنبال وزن نبودم، اگه بعضی جاهاش ریتمیک شده از سر اتفاق بوده، بعضی شعرای نو واقعا قشنگ و با معنی هستند ولی خب هرکس یه سلیقه داره دیگه(:
از توضیحاتتون مشخصه که شعر مزخرفی سرودم ((((: