آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

انتخاب عنوان خر است :|

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ب.ظ

یه وقتایی دلم از آدمها میگیره، دلیلش رو می دونم ولی الکی خودمو می زنم کوچه علی چپ که یعنی نمی دونم! 

بعد دلم برا بعضی آدمها تنگ میشه، آدمهایی که شاید فقط ازشون یه اسم بدونم همین! بعد دلم می خواد به بعضی آدمها بگم، کاش می شد چند نسخه ازت بزنن بعد نگه ات داریم برا روز مبادا یا حتی تقسیمت کنیم بین مردم! 

دلم می خواد اون آدمهایی که ازشون دلگیرم، رو از زندگیم حذف کنم، ولی نمیشه چون آشنان، اونایی که هم دلم براشون تنگ شده که هیچ کاری نمیشه کرد چون عملا نمیشناسمشون که بهش بگم دلم تنگت شده، به اون آدمهای دسته سومی هم نمیشه گفت که خیلی خوبین چون پررو میشن! 

خلاصه در این مواقع هیچ غلطی نمی کنم، و به خودم امید میدم فردا حالت بهتر میشه و همه چی یادت میره!


  • گلی

نظرات (۵)

  • روح‌الله (در دستان لرزان باد)
  • به من میتونی بگی، پررو نمیشم
    پاسخ:
    ((:

    مطمئنم خیلی ها بهتون گفتن، و مطمئن ترم که هیچ وقت پررو نشدین (:
  • روح‌الله (در دستان لرزان باد)
  • به همین برکت قسم احدی تا حالا بهم نگفته :)) شما چراغ اولو روشن کن 
    پاسخ:
    ((:

    شاید خیلی ها مثل من فکر کردن که پررو میشید، بهشون ثابت کنید که از این مدل آدمهای پررو شونده  نیستید (:
  • روح‌الله (در دستان لرزان باد)
  • باشه :))
    پاسخ:
    ((:


    آدم ها با دوست داشتن لذت بیشتری از زندگی میبرن
    محبت رو از خودت دریغ نکن
    پس بی محابا به همه بگو
    پاسخ:
    (:
  • خانم لبخند
  • من اصولا و تا جایی که یادم میاد احساسات خوبم رو به آدم هایی که دوسشون دارم گفتم و به نظرم باید گفت چون بعد ها ممکنه حسرت بخوریم که چرا نگفتیم. تا به حالم ازگفتنش ضرر نکردم خدا رو شکر :) 
    پاسخ:
    خدا رو شکر (: