آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

اگر بار گران بودیم رفتیم رفقا

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ب.ظ

امروز داشتم  به یکی از دوستام می‌گفتم که ابرهای شیراز فقط  بلدند بغض کنند و گرنه عرضه یک کوچولو اشک و این‌ها را که ندارند بعد دوستم گفت خب ابرها توی استان ‌های همجوار اشک‌هایشان را می ریزند به شیراز که می رسند استراحت می کنند بعد می روند استان های دیگر باز هم بارش و اشک. بعد کلی مسخره کردیم و آه و ناله سر دادیم. عصر که آمدم خانه سازمان مدیریت بحران و همچنین هواشناسی اعلام کرد که فردا شیراز سیل می‌آید و خلاصه برای جلوگیری از عواقب در شرایطی که فقط یک کوچولو بارش داشتیم تا الان، فردا صبح تمام دانشگاه و مدارس و ادارات را تعطیل کردند.

خلاصه اگر تا سه روز آینده پستی نزدم آگاه باشید که سیل این نویسنده جوان ِ جویای نام و خوش آتیه را با خودش برده.

و اما وصیتم به شما دوستان مجازی این است که وقتی کتابم چاپ شد، با کتابم مهربان باشید و آن را بخرید و بخوانید و به دوستان خود هم پیشنهاد بدهید تا روح دوستتان در آسمان‌ها به آرامش برسد.



پ ن: امروز رفتم سایت نشر آرما بعد اسم خودم را ببین نویسنده‌هاش دیدم، اینقدر ذوق کردم که نزدیک بود سکته کنم:D (اینهاش)

  • گلی

نظرات (۸)

سیده زهرا محمدی :)
پاسخ:
بلی (:
نامرد وصیت کن کتاباتو واسه من پست کنند!
البته همین الان برو کتابامو تو نایلون بپیچ که چیزیشون نشه تو سیل
باریکلا دخترم
پاسخ:
ببین این سیلی که اینها دارن ازش حرف می‌زنند با نایلون و اینها کارش نمیشه، خولاصه حلال کن!

الان یه رعد و برقی اومد که خود قیامت رو یاد آدم می انداخت :|

اوقاتی خوشی را برای شما آرزومندم
پاسخ:
این آرزوتون برای وقتیه که داره سیل می برتم؟؟؟؟:| 
ای استقلالی زشت، خودت تو سیل غرق شی :| 
:D
  • تبارک منصوری
  • در صورت بروز، مرگ شاعرانه ایست...
    شبیه اونایی میشی که میگن این کتابش بعد از مرگش چاپ شد و خیلی هم فروش رفت !
    اگر شرایطش پیش آمد مقاومت نکن :))
    پاسخ:
    ((: 
    از اینهمه امید دادن سپاس گزارم((:
  • بلاگر آرام
  • فکر کردم خدافظی وبلاگی چیزیه:/
    امضا که میدین ها؟نمایشگاه کتاب مثلا؟:)
    حالا مثل زاینده رودی که باز شد هزاران نفرو اب برد شیرازم سیل میاد:/بیخیال بابا
    پاسخ:
    اگه غرق نشم تا نمایشگاه کتاب حتما(:
    ای ول چه عالی....
    پاسخ:
    اینکه سیل بیاد من بمیرم:| 

    چند روز پیش که فریبا خبر چاپ کتابشو داد ته دلم گیگیلی شد از خوشحالی. نفر بعدی هم که شما هستید :)

    GO GIRLS XD
    پاسخ:
    فریبا که کلا اینقدر من ذوق زده شدم که حد نداشت 
    ایشالا که از این دست خبرها بیشتر شه(:
  • kaivan abidi ashtiani
  • چاپ شد?
    پاسخ:
    دو هفته اییه که چاپ شده (: