آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

دستشون هم درد نکنه(:

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ب.ظ

انتشارات آرما محبت کردن و دعوتمون کردن نمایشگاه کتاب. ولی سوالی که اینجا پیش میاد اینه که آرما جان اصلا با خودت فکر کردی که سرکار خانم محمدی توی اون شهر درندشت کجا بره؟ کارتن خواب شه یعنی؟؟؟ خب عزیزم یه هتلی، یه بلیط رفت و برگشت ترجیحا قطاری چیزی همراه دعوت نامه می‌فرستادی و دل ما شاد می‌کردی. خب آدم باید با یه امیدی یه عشقی اینهمه راه رو پاشه بیاد تهرون! بد می‌گم بگید بد می‌گی؟




پ ن: حرکتشون خیلی قشنگ بود و من هم چون معمولا برای همه‌چیز ذوق می‌کنم از دیدن این دعوت نامه هم کلی ذوق مرگ شدم. ولی مثلا اگر می‌اومدن یکم حوصله به خرج می‌دادن و برای هر کسی یه نامه کوچک می نوشتند و اینطوری دعوت‌نامه رو از حالت عمومی به یه دعوت‌نامه خصوصی تبدیل می‌کردند مطمئنا ذوقش بیشتر بود. منظورم اینه که آدم‌ها با یکم وقت بیشتر صرف کردن می تونند کلی کارهای شگفت انگیز و به یادماندنی‌تری کنند.

  • گلی

نظرات (۳)

دیگه کلیت رو در نظر گرفتن فقط :/

چقدر کار بانمک و خفنی بود :))
پاسخ:
(:
عجب!
پس منتظری دعوتنامه رسمی و گل منگلی برات بفرستم بیایی؟



سر کار خانم آرزوهای نجیب

نظر به اینکه  این روزها ایام به کام کتاب است و به نمایش گذاشتن کتاب در طهران به مدت ده روز برقرار است
خواهشمندیم جنابتان برای رهایی از هوای دل انگیز بهاری شیراز و ایضا بهره مند شدن از هوای دود اندود طهران، قدم رنجه فرمایید و قدم های مبارک را بر چشم های پر انتظار ما گذاشته و راهی طهران شوید و در کاشانه ی بی مقدار ما چند روزی را بد بگذرانید!
باشد تا حضرتعالی این مرقومه کامنت را رسمی دانسته و درخواست این بی مقدار را بپذیرید


با تشکر
حضرت احلام



پاسخ:
حضرت احلام تصدقت گردم
مرقومه شما را دریافت کردم

هفت قرآن به میان باعث افتخار این حقیر است که چند شبی را در فضایی که آن حضرت نور  نفس می کشد، نفس بکشم ولی پایان نامه ایی هست که مرا از دیدن روی یار محروم می گرداند. 
شما که مستجابه الدعوه ایی دعایی بفرما که یا پایان نامه به سرانجامی برسد یا خدا من را از روی زمین بردارد تا اینهمه رنج و محنت دوری شما را تحمل نکنم. 

ان شالله به زودی به دیدارتان واصل گردیم.

دوستدار تو مادر یحیی
حالا هتل و بلیت رفت و برگشت هیچی، شام بهتون میدن؟ :)
ولی خیلی خوبه و ذوق داره. 
پاسخ:
هی روزگار 
دریغ از یه دونه فلافل کثیف 
):