آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

دروغ می‌گم؟

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۲ ب.ظ

من اگر یک کارۀ این مملکت بی‌دروپیکر بودم به‌جای اینهمه درس‌های بی‌خود ورزش و هنر و پرورشی که به دلیل نداشتن معلم‌های مخصوص بیشتر وقت تلف کردن محض است، می‌آمدم دو سه واحد "مهارت‌های اجتماعی" توی مدارس می‌گذاشتم. اولین سرفصل آموزشی هم باید "آموزش پوشش " باشد. 

منظورم از پوشش هم حجاب و مسائل مربوط به چهارشنبه‌های سفید و غیره نیست. مثلا طرف را می‌بینی با یک تیپی می‌آید سرکار که واقعا مناسب کار نیست و تیپش بیشتر به درد باشگاه رفتن می‌خورد. جالب قضیه هم اینجاست که  طرف خیال می‌کند عجب آدم خفنی هستم با این تیپم. اصلا الان جوری شده که دختربچه‌های هفت، هشت ساله‌مان شبیه خانم‌های چهل‌ساله لباس می‌پوشند و خانم چهل‌واندی ساله شبیه دختر بچه‌های هفت، هشت ساله. منظورم این است که کلا نوع پوششمان نه به سنمان می‌خورد نه به مکان‌هایی که در حال رفت‌وآمد در آنها هستیم.

به‌نظرم یک جای کار زیادی می‌لنگد.

  • گلی

نظرات (۸)

مثلا طرف ۷ قلم ارایش میکنه میاد سینما... :)) یکی نیست بگه اخه دیوانه تو تاریکی ارایشت چیه دیگه اخه ؛ همین کار رو خارج از ایران بکنه هار هار میخندن بهش@ 
کاملا مفهومه حرفت و موافقم 
پاسخ:
یه سری توی آرایشگاه نشسته بودم، یه دختر هفت هشت ساله با مامانش اومدن که خودشون رو برای عروسی آماده کنند، اینقدر هم دختره سرتق بود که الا و بلا من باید اول آرایش کنم بعد مامان، همش داشتم با خودم فکر می کردم خدایا مثلا یه دختر هشت ساله اینهمه آرایش و مدل مو رو می خواد چکار؟ اصلا مدل آرایشی که انتخاب کرده بود و مدل موش بیشتر مناسب سن خانم‌های چهل پنجاه ساله بود.
کلا اینجا همه چی درهمه((:

حالا شما مثال سر کار میزنید. طرف میخواد بره مراسم احیا شب قدر نیم ساعت آرایش میکنه :| 
پسرا هم جدیدن نیم ساعت سرشون رو ژل میمالن!
من فقط یک سوال داشتم اونم اینکه اگه خواستن تجدید وضو کنن تکلیف چیه؟ چون به ظاهرشون آسیب میزنه تیمم میکنن یعنی؟
پاسخ:
اصلا پسرا از ژل رد کردن، از کنار آرایشگاه مردونه رد می شدم، قر و فرشون بیشتر از خانم ها بود
کلا آخر زمون شده آقاگل ا
کلا این مدل خانم ها فتواهای مخصوص خودشون رو دارن، مثلا من یکی رو می شناختم موقع نماز موهاش رو خوشگل می انداخت رو شونه هاش( بدون چادر و اینا) نماز می خوند، بهش می گفتی خب چرا موهات رو نمی پوشونی، می گفت خدا زیبایی ها رو دوست داره:D
خب احتمالا برای آرایش هم قوانین خاص خودشون رو دارن دیگه(:
کلی تایپ کردم پرید :-/
به شدت خلا این درس احساس میشه، شاسد نسل بعدی کمتر فحش بدن، کمتر بوق بزنن، بهتر لباس بپوشن، توی زندگی بقیه فضولی نکنن و ...
پاسخ:
آره واقعا 
ان شالله که مسؤولین رسیدگی کنند (:
خدایا خود به ظهورت شتاب کن.
چی شدیم ما! :)
آره پسرا که جدیدن جینگیل فینگیل شدن. اصن یک وضی :|
پاسخ:
(:
کاملا باهات موافقم. اصلا بحث حجاب هم شاید خیلی تو این معضل مطرح نباشه. چه بسا کشورایی که افرادش حجاب ندارن اما حداقل فرهنگ پوشش تو هر مکان رو رعایت میکنن.
پاسخ:
دقیقا(:
سلام نعلیکم بعد از چند ماه:)
من فقط میخوام بدونم چرا همچین موضوعاتی انقد باب دله برای صحبت راجع بهش؟همه جا پای این مباحث کامنت زیادتر از سایر مباحث هستش. چه جاذبه ای داره که اعم ما مشتاق اظهار نظریم؟
پاسخ:
سلام، بعد کلی وقت (:
نمی دونم 
شما چی فکر می کنید؟ 
سلام
والا من اگه میدونستم که نمیپرسیدم:)
من احتمال میدم این مواضع مورد علاقه هست چون همه سلیقه ی خودشونو شرح میدن و بیان سلایق شخصی شاید چیز لذت بخشیه.
شایدم دلیلش این باشه که مواضعی که کمتر به تفکر نیاز داره بیشتر مقبوله.

پاسخ:
سلام(:
کمتر به تفکر نیاز داره؟؟؟ باور کنید من کلی فکر کردم که به همچین نتیجه‌گیری رسیدم :D
سلام؛ مگه نتیجه گیری کردی اصلا؟ :) شما فقط مشاهدات رو قرائت کردی دیگه، وگرنه کل پاراگراف نتیجه گیریتون این بود که "یک جای کار می لنگد" اینم دیگه خداییش تفکر نمیخواد :) از حق نگذریم:)
پاسخ:
سلام (: 
((:
کارشناس که نیستم بخوام نتیجه گیری کنم
کلا آدم بی تفکری هستم من، زیاد سخت نگیرید:D