آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

حرف‌های ما هنوز ناتمام

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ب.ظ

:::یک

از ماه پیش تصمیم گرفتم که هرماه یک مبلغ از حقوق ماهیانه‌ام را برای یکی از منطقه‌های محروم جنوب کتاب بخرم. با آن مبلغ خیلی کم(پنجاه هزار تومان) فقط توانستم، سه کتاب بخرم. اولش ته دلم خالی شد که چه مسخره، با سه کتاب که اتفاق خاصی نمی‌افتد ولی بعدش دیدم، همۀ اتفاق‌های بزرگ ‌دنیا از قدم‌های خیلی کوچک شروع شده است. چند روز پیش داشتم به یکی از همکارها می‌گفتم بدی ما ایرانی‌ها این است که همیشه دوست داریم، خیلی سریع به اهدافمان برسیم، صبوری را یاد نگرفتیم، اینکه قدم به قدم دنبال اهدافمان برویم. کاش صبوری را یاد می گرفتم.


:::دو

شهرستان ادب، هم دور چهارم مدرسۀ رمانش شروع شد. خیلی خوشحال‌طور ثبت‌نام کردم، بعد وقتی دکمۀ ارسال اطلاعات را زدم یادم آمد، هیچ طرح داستانی ندارم. نه اینکه هیچ طرحی نداشته باشم نه، یک طرح که دل شهرستان ادبی‌ها را به دست آورد ندارم. به نظرتان طرح داستان عشق‌های نوجوانی را شهرستان ادب تایید می‌کند؟ خب معلوم است که نه!

ولی شما اگر اهل داستان نوشتن هستید و یک طرح شهرستان ادب‌وار طور داشتید می‌توانید اینجا ثبت‌نام کنید.

(من هر وقت پستی می‌نویسم که پای شهرستان ادب هم در میان است، nمیلیون نفر ناشناس ( با آی پی ایران) نمی‌دانم از کجا سروکله‌شان توی وبم پیدا می‌شود، در نتیجه، سعی کردم آیتم دو را خیلی مؤدبانه بنویسم)


:::سه

یک جلسۀ نقد کتاب توی دانشکدۀ پزشکی برگزار شد، خب مثل نخود هر آشی ما هم رفتیم. گذاشتم همه پپسی‌هایشان را برای نویسنده و کتاب باز کردند، بعد نظرم را دربارۀ کتاب گفتم، بعد خانم منتقد خیلی عصبی‌وار گفت: نقدهای شما به کتاب توهین به من منتقد است، وقتی من به عنوان منتقد از کتاب خوشم آمده باید تو مخاطب هم خوشت بیاید!!! 


:::چهار

خدایا خسته شدم از دعا کردن، یک وقت‌هایی بنده‌هایت را غافلگیر کن و حرف‌های دلشان را زودتر از موعد مقرر بشنو و جوابشان را بده.


::: پنج

اگر آهنگ خوب بی‌کلام سراغ داشتید، لطفا لینک دانلودش رو برام کامنت بذارید(:


:::شش

.



  • گلی

نظرات (۳)

  • آقاگل ‌‌
  • سلام
    در مورد مورد دوم توضیح بیشتری نمیدین؟
    مدرسه رمان چیه؟ هدفش چیه؟ ثبت نام چطوریه؟ طرح باید چی و چطوری باشه؟ اصلا ثبت نام برای همه آزاده یا نه؟ یک توضیح کامل تر خلاصه بدید اگه ممکنه.
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام (:
    فکر کنم اینو لینک می دادم بهتر بود
    http://shahrestanadab.com/Content/ID/7116/فراخوان-چهارمین-دوره-مدرسه-رمان

    طرح هم ایده داستانتون هست در واقع، هر چیزی که ارزش داستانی شدن، داشته باشه، ثبت نام هم کلا آزاد هست (هزینه ایی هم نداره)
    اگر بازم سوالی بود در خدمتم(: 

  • آقاگل ‌‌
  • آلبوم جاده ابریشم کیتارو :
    http://dl.iran-music.net/mp3/95/11.03/Kitaro%20-%20Silk%20Road-[128].mp3
    این رو خیلی میپسندم.
    امیدوارم مورد پسن شمام باشه.
    پاسخ:
    متشکر(:
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    طاعات قبول
    عیدتون مبارک

    خیلی اهل آهنگ و ... نیستم
    گاهی تفننی گوش میدم
    توی این گوشیم فعلا همینو داشتم که اونم یکی از دوستان معرفی کرده...
    http://bayanbox.ir/info/3696022040560432440/amelie.saz


    واسه کتاب
    یه طرحی هست واسه تشویق دخترای خردسال به حجاب
    یه جور نذر کتابه
    اگه خواستین شرکت کنید...
    اگه خواستید بگید شماره شونو بدم


    ***** ***** ******
    سلام علیکم 
     شما  باید با  ۱۰ نفر از دوستانتان وسایر دغدغه مندان حجاب و عفاف که دور وبرتان فراوان هستند صحبت کنید که  هرنفر۲۰عدد  ازاین کتاب بسیار موثر را برای دختربچه‌های محله وشهر خودتان نذرفرهنگی کنید واین کتاب بسیار موثر را در شهر بین دختربچه ای ۴تا۱۱سال در کوچه وخیابان ومراکزتفریحی وخرید،پارکها ،مساجد وزیارتگاهها،مدارس و مهدکودک ها و.... توزیع نمایید.

    مطمئن باشید در محله و شهر و استان شما هزاران دختربچه هستند که این کتاب می تواند آنها را به حجاب و عفاف و تربیت دینی علاقه مند کند حالا که نهادهای فرهنگی همه خواب هستتد.
    کتاب مهدیه و لباسهای سخنگو  جهت نذرفر هنگی و توزیع رایگان بین دختربچه‌ها  با۴۰%تخفیف و تنها به قیمت بسیار اندک  ۲هزارتومان عرضه می شود
    فراموش نکنیم کسانی که کوچک ترین اعتقادی به دین و انقلاب ندارند با زبان زیبا و استدلال دهها نفر را در راه باطل خود 4 می کنند
    پاسخ:
    سلام (:
    متشکر