آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

رادیو بلاگی‌ها

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۲۵ ب.ظ

هی از مدت‌ها قبل خودمون رو به در و دیوار زدیم که بابا عیدی سادات فراموش نشه ولی هیچ‌کس به روی خودش نیورد. هیچ‌‌کس ها.  ولی خب رادیوبلاگی‌ها با یه برنامه خوب و خوشگل این عید رو به صورت ویژه تبریک گفتند. {آیکون پز دادن شدید} بنده از همین تریبون تشکرات ویژه خودم را اعلام می‌کنم و توصیه من به شما جوانان این مرز و بوم بلاگی اینه که این رادیو رو حتما دنبال کنید و دست به دست هم دهیم به مهر تا این مدل حرکات خوشگل و باکلاس ادامه دار باشه. (لینک رادیو بلاگی‌ها)

  • گلی

نظرات (۴)

سلام.
گفته بودید به ترتیب قد . ما وایساده بودیم نوبت برسه به قدمون :)

عیدتون مبارک . اینم عیدی +
پاسخ:
عید شما هم مبارک (:

کووووووووو من که چیزی نمی بینم ):
خب پس حالا که این شکلیه شیرینی بچه های رادیو رو بدین دیگه :d
پاسخ:
آقاگل آقاگل آقاگل 
من زخم خورده هدیه نگرفتنم الان ها 
با من از این شوخی ها نکن :|

:دی
حرکات خوشگل و باکلاسمون مستدام :دی
پاسخ:
ان شالله (:
خیلی خوبه این رادیو خسته نباشید واقعا (:
عه ، لینکش درج نشده بود. 
ببخشید .. آدرسو می ذارم

http://www.navayeyas.ir/Default.aspx?tabid=141
پاسخ:
ممنوووووووون (:
حاجت روا شی ایشالا (: