آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

نمایشگاه کتاب استانی

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ب.ظ

از من می‌شنوید اعتبار هر نمایشگاه کتابی به سالن کودک و نوجوانش است.
شما می‌تونید برید سالن کودک و نوجوان و هی لذت ببرید از اونهمه انرژی و حالِ خوب.
دیروز رفتم نمایشگاه کتاب؛ اعتراف می‌کنم همون چند دقیقه‌ایی که تا اومدن دوستم رفتم سالن کودک و نوجوان بیشترین انرژی رو گرفتم. مخصوصاً اون دختر خانمی که توی غرفه کانون پرورش فکری بود. تنها فروشنده‌ای بود که به همۀ کتاب‌ها اشراف داشت و حتی اونقدر خوب کتاب معرفی می‌کرد که آدم دلش می‌خواست توی اون غرفه وایسته تا این خانم فقط حرف بزنه و کتاب بخونه.
بنظرم فروشندۀ هر غرفه توی جذب مخاطب خیلی مهمه چیزی که انتشاراتی‌ها اصلاً بهش توجه نمی‌کنند. خیلی از غرفه‌ها که می‌ری یا فروشنده‌اش اصلاً کتاب نمی‌شناسه یا دل به کار نمی‌ده و براش مهم نیست این آدمی که اومده کتاب بخره حداقل دو کلام باهاش حرف بزنه که شاید تونست یه کتاب خوب بخره.
چقدر خوب می شد اگه انتشارات آرما توی سالن کودک و نوجوان غرفۀ جدا داشت، که وُریا هم توی اون سالن بین همسن و سال‌های خودش بود نه توی سالن حافظ و بین اونهمه آدم بزرگ.

پ ن: نتیجۀ اخلاقی پست هم اینه که نمایشگاه کتاب شهرتون رو که می‌رید حتماً سالن کودک و نوجوان رو فراموش نکنید و از همه مهم‌تر غرفه انتشارات آرما هم تشریف ببرید و وریا یِ جان رو هم با تخفیف ویژه بخرید و از خوندنش لذت ببرید. (آیکون همون مامان سوسکه که می‌گه الهی قربون دست و پای بلوری بچه‌ام برم:joy:)

  • گلی

نظرات (۵)

  • آقاگل ‌‌
  • :)))
    اینکه شد همون پست کانال :d
    .
    در مورد فروشنده‌ها. یه وقتایی می‌بینم طرف با کتاب مثل سیب زمینی رفتار می‌کنه. انگار فقط می‌خواد بفروشه بره. دیدم که طرف رو چون بی اطلاع بوده یباره مجبور کرده چهار پنج کتاب بی‌فایده رو بخره. تهشم گفته یه کتاب دیگه هم می‌ذارم روش بشه 5 کیلو! خدا بده برکت. : |


    پاسخ:
    آخه فقط سه نفر هم عضو کانالند و هم آدرس وب رو دارند، گفتم بذارمش وب بد هم نباشه چون خیلی وقته که وب نویسیم کم شده🙈 

    آره جداً بعضی فروشنده ها نوبره اند، بی حال، خسته داغون و از همه مهم تر کتاب نخون 😐

    اینو تو کانال خوندم منم؛)
    درست میگید. به نظرم بخش کودک نوجوان واقعا واسه همه ست.
    درباره وریا هم خیلی مایلم فرصت کنم بخونمش خیلی ذوق دارم*_*
    پاسخ:
    آره شما و آقاگل و احلام سه نفری هستید که هم کانال رو می خونید و هم وب رو و ممنون از سه تون که غرهای من و تحمل می کنید (:
    باعث افتخاره (:
    امان از تبعیض در توجه به خوانندگان!
    پاسخ:
    وای ببخشید 🙈 
    من شرمنده 🙈
    کاملا موافقم..و سه تا کتاب جدید دارم که یکیش نوجوانه و محشره و دوست دارم بخونیش آرزوهای نجیبم
    پاسخ:
    سلام کیوانم (:
    چند روز بود توی فکرتون بودم هی می‌خواستم بهتون ایمیل بدم ولی نمی‌شد 
    سه تا 😍😍
    چقدر عالی 
    الان از زیر چاپ دراومدن؟؟ 
    اسم‌هاشون رو بگید تا سریع برم پیداشون کنم و بخونمشون😍😍😍
    سلام آرزوهای نجیب عزیزم. خودم بن بست از نشر افق را واقعا دوست دارم و موقع ترجمه باهاش زندگی کردم و دنیا و بدی هاش را فراموش کردم. کلی ارادت
    پاسخ:
    سلام (:
    بن‌بست 😍😍😍
    در اولین فرصت می‌خونمش جان جانان