آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

خوشا

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۵ ب.ظ
می‌دونید غمش کجاست؛ اینکه آقازاده‌ها و از ما بهترون کشور و خوردن و بردن هیچ‌کدوم از روشنفکرها و سلبریتی‌ها اخم به ابروشون نیوردن ولی عوارض خروج از کشور شد ۲۲۰ هزارتومن همه زانوی غم بغل گرفتن. 
خوشبحالشون که هیچ غمی توی این دنیا ندارند جز خروج از کشور. واقعاً خوشبحالشون. 
می‌گم اصلاً یه چیزی، ما که نمی‌تونیم توی شادی شما بزرگان شریک شیم حداقل بیاین ما رو تو غمتون شریک کنید شاید فضای کشور به حال شاد روزهای قبلش برگرده.
راستی حال مردم کرمانشاه چطوره؟
  • گلی

نظرات (۵)

  • آقاگل ‌‌
  • والا چی بگم :|

    پاسخ:
    از بس هیچی نگفتیم آخرش شد این :|

    این دزدها تمام شریک اند با عسس

    پیش فلک شکایت دونان چه می بری؟

    پاسخ:
    ...
    کسی که میره سفر خارج دیگه ۲۰۰ تومن براش پولی نیست :/ ۲۰۰ تومن براشون پول یه پیش غذائه ... 
    از بعضی واکنش ها متعجبم...
    +من خبر میگیرم از یکی از دوستهام که اونجاس ، میگه شکر خدا کمک های مردمی ادامه داره و ایشالا فعلا قطع نشه ... 
    پاسخ:
    توی ایران انگار رسمه که اصل ول کنند بچسبند به فرع‌های خیلی فرع...

    ایشالا که زودتر به نتیجه برسه کمک‌ها 
    من از جوگیری‌های مردم می‌ترسم
    اینکه مثل زودپز به یه خبر واکنش می‌دن و به همون سرعت هم هیجانشون فروکش می‌کنه

    من به این پست میگم فرافکنی :دی
    عوارض در این حد اشتباهه همانطور که خیلی مسائل دیگه ..
    پاسخ:
    تازه پولامو جمع کرده بودم برم بلاد کفر
    ایشالا به حق پنج تن باعث و بانیش به راه راست هدایت شه:|

    چقدر جاتون خالی بودا 
    چقدر نبودیدا
    تازه کتابم هم از زیر چاپ در اومدا 
    کلاً از دیدن کامنتتون خیلی خوشحال شدم 
    همه اش بازیه
    خدا کنه بفمیم و بازیچه نشیم



    پاسخ:
    ایشالا