آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

راست گفتم ها

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷ ب.ظ

اصلا بنظرم زندگی آدم‌ها همیشه همین پروسه را دارد اینکه یک روزی، یک چیزی برایت آنقدر بزرگ است که حتی گاهی کابوست می‌شود ولی به مرور همه چیز عادی می‌شود و  به همه آن چیزها عادت می‌کنی.

اگر من جای شهردار بودم هر وقت یک اتفاق عجیب و غریب توی شهر می‌افتاد و ممکن بود تحملش برای مردم سخت باشد، می‌آمدم روی یک بنر بزرگ و با یک خط درشت که توی چشم همه هم باشد، این جمله از کتاب رقص روی لبه را می‌نوشتم: باید این روزهای بد را تحمل کنیم. فقط صبر و بعد همه چیز رو به راه خواهد شد. یکی از چیزهای قشنگی که از کتاب"رقص روی لبه" یاد گرفتم همین جمله بالاست. که اگر واقعا توی زندگیم به کار ببرم مطمئنم دنیای جای قشنگی می‌شود، برای تا ابد زندگی کردن و لذت بردن از همه چیزش.


وُریا | سیده‌زهرا محمدی | نشر آرما

  • گلی

نظرات (۵)

  • خانم لبخند
  • به به از وریاست 😍😍
    پاسخ:
    🙈
  • میرزا محمّد مُهاجِر
  • بله بله! مسئولین هم همین رو میگن همیشه! فقط صبر و اندکی بعد... هرگز نمی رسد!

    پ.ن: وریا رو فرستادین مسئولین خوندن؟!!
  • آقاگل ‌‌
  • یک تصویر بود فکر کنم توی کانال گذاشتین. گلدوزی(؟) طرح وریا بود. خیلی خوب بود.
    دو بار قبل که رفتم کتابفروشی کتاب تون رو نداشتن. سری آخر پرسیدم گفتن از نشر آرما هیچ کتابی نداریم. ازشون ناامید شدم. باید کتابفروشیم رو عوض کنم :)


    پاسخ:
    گلدوزی نبود فکر کنم طرح اولیه‌ای بود که طراح زده بود؛ ولی الان که گفتید گلدوزی نگاش کردم دیدم اگه بتونم توی شماره‌دوزی درش بیارم عالی می‌شه. 

    آرما خودشون نمایندگی داره، باید برید توی سایتشون ببینید شهرتون نمایندگی آرما داره. چون همهٔ کتابفروشی‌ها نمیارن کتاب‌های آرما رو.
    باید کتابفروشیم رو عوض کنم (:
    شما همیشه لطف داشتید، مخصوصاً اون معرفی که زحمتش رو شما و دوستاتون کشیدید خیلی خوب بود، حتی خود بچه‌های آرما کلی ذوقش رو کردند و توی کانالشون گذاشتنش 
    خلاصه ممنون کلی (:
    من این کتابو به یه دخترکی که می خواست متفاوت باشه هدیه دادم :) یه دختر صورتی گلگلی مثل جلد کتاب.  
    پاسخ:
    پس باید منتظر واکنش‌های این دختر صورتی گل‌گلی باشم (:

    خودت قبلش خونده بودیش؟


    بلی. دوستش داشتم :) 
    پاسخ:
    وای
    چقدر خوب (: