آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

فقط همین

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۳ ق.ظ

:::یک

این روزها تنها دل‌خوشیم اینه که دوشنبه بشه، برم نشست ویرایش یکم با کلمه‌ها و جمله‌های ملت سروکله بزنیم و دلم خنک شه. همین.


:::دو

هفتۀ پیش داشتم برای یکی از بچه‌های همین نشست ویرایش از ریحانه، دختر داداشم، می‌گفتم که خیلی لوس و خودشیرین و فلان و بهمانه. بعد دوست عزیزمون  زل زد توی چشمام و با صراحت تمام بهم گفت: چیز عجیبی نیست؛ اینهمه لوس بودن رو ازعمه‌اش کشیده.

یه وقتایی آدم‌ها یه خصوصیت‌های ازم می‌گن که تا چند روز همین طور با دهن آسفالت شده نگاه دنیا و آدم‌های توش می‌کنم.



:::سه

چه مؤدبانه هم نشستم توی این عکس.



  • گلی

نظرات (۱۰)

نویسنده‌طور نشستین :)

پاسخ:
البته یه نویسندۀ لوس ((:
تو تصورات من یه جور دیگه بودین (بودی). الان با این عکس فعل کلماتمو نمی‌تونم مفرد بیارم حتی :))
پاسخ:
واقعاً؟ 
مگه چه شکلی هستم توی این عکس؟🙈
اصلاً بیا بهم بگو تو ذهنت چه شکلی بودم؟
کوچولو و لاغر و ریزه میزه :دی
پاسخ:
البته توی عکس شاید خوب نشون داده نشه؛ شاید واقعاً کوچولو و لاغر و ریزه میزه باشم :D
عه پس دیروز مزاحمت شدیم با بشری :))

پاسخ:
نه اتفاقاً اون موقع که تو و بشری بودید، کلاس نداشتم و کلی خندیدم از شیطنت‌هاتون (:
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :) 

    به نظرم لطیف هستید تا لوس.
    پاسخ:
    نظر لطفت هست عزیزم (:
    در تصحیح کلام آقاگل
    ویراستار طور نشستین :))
    پاسخ:
    من به نویسنده‌طور بودن بیشتر راضیم (:
    خب یکی نیس جواب بده «کی شود قرین حقیقت مجاز من»؟


    پاسخ:
    به همین زودی ها (:
    در ضمن منم این روزا دلخوشیم اینه دوشنبه بشه برم دو کلوم سدممدو ببینم..آخه وقت نیست، یا باس ببینمش یا باس حرف بزنم، به خاطر همین دوتاشو باهم میکس می‌کنم :¶
    پاسخ:
    دوشنبه‌های دوست داشتنی😍😍

    دوشنبه همراه سید ممد مستدام و پایدار (:
    دست رو دلم نذار، خونی میشه...با یه عالمه بغض
    پاسخ:
    چرا خب ؟
    دنیاست و جدایی، دوری، دلِ تنگ...


    تهشم این تویی که باید راضی باشی و همه عالمو با آدماش درک کنی  »_«
    پاسخ:
    دنیا رو نباید اینقدر سخت گرفت (: