آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

و این چنین گذشت امروز

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۶ ب.ظ

امروز بعد یه جلسۀ مصاحبه‌طور به این نتیجۀ ژرف رسیدم که تمام عمرم رو هدر دادم. تمام عمرم رو ها.

یه جایی از کتاب کافه‌پیانو باباهه به دخترش می‌گه؛ گل‌گیسو، هیچ‌وقت یه آدم معمولی (متوسط) نباش.

من در تمام سال‌های عمرم در همۀ زمینه‌ها یه آدم حدمتوسط بودم. بس‌ که توی زندگی همه‌چیز رو شلخته درو کردم. درحالیکه باید یه زمینه رو می‌گرفتم و تا زمانیکه توش عالی نمی‌شدم نمی رفتم سراغ یه چیز دیگه.

جالب اینجاست چیزی هم تا پایان زندگی نمونده و وقت زیادی هم ندارم.

  • گلی

نظرات (۴)

  • معلوم الحال
  • واقعا چی به سرتون آوردن؟ :/
    پاسخ:
    چشمم رو، رو به واقعیت باز کردند (:
  • آسـوکـآ آآ
  • به شدت معتقدم هیچ زمانی واسه پیشرفت کردن دیر نیست.

    پاسخ:
    اینم هست و البته خیلی هم درسته (:
    بسیار شبیه من بودی پس
    منم خیلی مصداق این پست شمام :(
    پاسخ:
    چه حس مشترک بدی ):
    چند وقته مرتب به خودم میگم از این شاخه به آن شاخه پریدن تا کی؟!!!
    پاسخ:
    کاش راهمونو پیدا کنیم سریع‌تر (: