آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

حق حق حق.

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۰۷ ب.ظ

متاسفانه این روزها یأس عمیقی در وجود “اکثر” ما رخنه کرده که طعم همه‌ی شیرینی‌ها رو کم می‌کنه.
الان شرایط کشور و مردم جوریه که برام یک سوال پیش اومده؛ می‌خوام بفهمم اگه یک ایرانی برای خودش صد میلیون دلار پول نقد داشته باشه می‌تونه خوشحال باشه؟
یعنی الان همه‌ی اختلاس‌گران و اونایی که میلیاردی ثروت اندوختند خوشحالند؟
رئیس رؤسای موسسات اعتباری که به مردم میلیاردها تومن بدهکارن خوشحالند؟
مسببین بی‌ارزش شدن پول ایران خوشحالند؟

مسئولین هم که...
نمی‌فهمم چرا مسئولین یک اقدام جدی نمی‌کنند و صرفاً وعده وعیدهای الکی و اجرا نشدنی می‌دن؟ چیزی شبیه همون شعارهای تبلیغاتیِ همه‌ی کاندیداها.

از ته دل بابت وضعی که پیش اومده متأسفم.

کاش دولتِ تدبیر و امید به احترام همه‌ی کسانی که باورش کردند و بهش رأی دادند، در این وضعیت بحرانی تدبیری می‌اندیشید و امید رو در دل این مردم زنده می‌کرد.

متاسفانه در طول تاریخ ثابت شده که در جنگ قدرت‌ها، فقط مردم هستن که نابود می‌شن.

پی‌نوشت:
۱.من برای انتخابات از هیچ کاندیدایی حمایت نکردم چون همون موقع هم نتونستم با خودم کنار بیام و شعارهای تبلیغاتی _مثل ثبات قیمت ارز_ رو باور کنم، ولی دلم می‌خواد دولتِ منتخب بتونه از پس این بحران اقتصادی بربیاد و ‌فشار رو از روی مردم برداره. از ته دل اینو می‌خوام.

۲.عزیزانی هستند که اگر این شرایط در دولت دیگری اتفاق می‌افتاد قطعا روزی صد تا پست انتقادی می‌گذاشتند ولی الان بزرگ‌ترین دغدغه‌شون حاشیه‌های موسیقی و‌ سینماست! سکوت و تعصب و ندیدن مشکلات واقعی جامعه از طرف اون‌ها که همیشه در همه‌ی مسائل نظر می‌دادند، برام عجیبه.





پ ن: متن از کانال مهراوه شریفی‌نیا.

پ ن۲: چقدر اون پی نوشت۲ حرف این‌ روزهای خیلی از ماهاست. راست گفتن دوست‌های واقعی رو باید توی روزهای سخت شناخت. حداقل یه بازیگر شعور دار پیدا شد بین این جماعت از دماغ فیل افتاده.

  • گلی

نظرات (۳)

  • معلوم الحال
  • واقعا حق گفته. ملت دارن زیر فشار یه عده له میشن و فقط حرف میزنن.

    تلخ ترین چیزی که این روزا شنیدم حال خراب دانشجویی بود که صد میلیون پول جمع کرده بود برای رفتن! و میدید که الان صد میلیون پول هیییچ ارزشی نداره براش و خرج یک ماهشم نمیده :/ کارمون به نخبه کشی رسیده 
    پاسخ:
    هی روزگار ...
    به نظرم دولت کاری نمیکنه چون دیگه اوضاع از دست خودش هم خارج شده، قبلا اگه خیلی‌هاش عمدی بود به نظرم الان دیگه واقعا افسارش رو از دست دادن‌.
     
    این جماعت سلبریتی‌ها و طرفداران سینه‌چاک فقط موقع انتخاب و تصمیم هستن و حرف میزنن اما موقع موندن پای انتخاب و جوابگو بودن واسه تبلیغاتشون لال میشن، مثل این روزها که نمیان بگن چرا اون همه وعده‌ی بی‌خود پوچ از آب در اومد؟ و تکلیف حرف‌های زده و وعده‌های داده شده چیه؟
    پاسخ:
    دقیقاً دقیقاً.
    این فشارها و نابسامانی های اقتصادی و این سکوت برخی مسئولان بسیار مشکوک است.
    پاسخ:
    دقیقاً. البته معمولاً مسئولان و بزرگان کشور ما توی اوضاع سخت خفه‌خون می‌گیرند. سال ۸۸ یادتون نیست؟