آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

باز آی که باز آید عمر شدهٔ حافظ

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۶ ب.ظ

دیروز توی حافظیه یه دختر و پسر عاشق دیدم. پسره انگار بعد از مدتی از یه شهر دور اومده بود دختره رو ببینه و دختره اینقدر خوشحال بود و اینقدر بالا و پایین می‌شد از خوشحالی که دلت غنج می‌رفت از ذوق دختره. دختره یه ست آبی یواش و ملیح پوشیده بود. از وقتی دختره رو دیدم تا وقتی که از حافظیه اومدم بیرون، سوار خط شدم، رفتم پایانه، خیابون رو رد کردم، مغازه‌ها رو یکی‌یکی رد کردم قلبم داشت از جا کنده می‌شد.

باید برم یه ست لباس آبی یواش و ملیح بخرم.




  • گلی

نظرات (۱۰)

چقه قشنگ :)
پاسخ:
(:
آبی یواش و ملیح می‌شه چه رنگی؟
پاسخ:
آبی آسمونی (:
من دلم یه ست زرد و سفید ملیح میخواد.....
پاسخ:
اگه دختره رو می‌دیدی فقط آبی می‌پوشیدی (:
 دلتنگ شیرازمون کردید :)
پاسخ:
ببخشید خلاصه.
ولی من صورتی پررنگ دوست دارم.
ولی آبی آسمانی هم خوبه.
پاسخ:
آره. صورتی هم خوبه؛ ولی اگه اون دختره رو می‌دیدی آبی می‌پوشیدی (:
سعی میکنم رنگای بیطرف بپوشم.آبی آسمانی خطرناکه.مخصوصا اگه یه خانواده
پرسپولیسی داشته باشی.
پاسخ:
((:

واقعاً تا این حد پرسپولیسی هستند؟ ایول.

البته آبی اون‌‌ها آسمونی نیست. اون‌ها آبی سیر می‌پوشند.
به هر حال آبیه.من کلا بیطرفم.اصلا فوتبال نگاه نمیکنم و در مواقعی حتی ازش 
متنفرم .ولی خانوادم عاشق فوتبالن.



پاسخ:
تو هم عاشق فوتبال می‌شی یه روز (:
امیدوارم عاشق فوتبال نشم.
چیزای مهمتر از فوتبال هست که عاشقشونم.
پاسخ:
مثلاً چیا؟
مثلا: رمان ،نویسنده های رمان،شخصیت های رمان ،نوشتن،کتاب خوندن با صدای بلند،مشکلات روانی(سادیسم،مازوخیسم....)درباره یه موضوع بحث کردن،
تاریخ ایران باستان،شخصیت های ذهنیم که واسشون داستان میسازم(آیلار،
علیرام....)بوی خاک نم،موی بلند
البته اینا یه بخشی از چیزایی که دوست دارم.
پاسخ:
چه جالب منم این‌ها را دوست دارم؛ البته به جز مشکلات روانی! خوندن درباره‌ش رو دوست داری یا چی؟
کلا از اینجور بیماری ها و مشکلات که مربوط به روانشناسیه خوشم میاد
خیلی باحاله وقتی کسی رو میبینی بتونی این بیماری هارو از رفتار و حرفاش بفهمی
پاسخ:
آها.