آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

خلاصه اینجوریا مسائل کشور رو حل می‌کنند.

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۵ ق.ظ

دیروز باید رئیس‌جمهور به مجلس می‌رفت و دربارۀ مسائل اقتصادی جواب پس می‌داد. خب از اونجایی که تیم‌رسانه‌ای اصلاح‌طلب‌ها همیشه سعی در منحرف‌کردن افکار عمومی دارند، یه روز قبل روزنامۀ شرق که اتفاقاً اصلاح‌طلب هم هست یک تیتر جنجالی برای خانه‌های صیغه‌ای توی مشهد و فلان فلان زد.

یه خوراک رسانه‌ای خیلی توپ و چرب‌وچیل برای دوستان روشنفکر.

در اون زمانی که آلما توکل‌ها، مهناز افشارها و بقیۀ دوستان مثلاً روشنفکر ما داشتند دربارۀ این موضوع جلیزبلیز می‌کردند که وا مصیبتا و این‌ها و طبق معمول، ما مردم همیشه در صحنه دو قسمت شدیم و همدیگه رو به شکیل‌ترین شکل ممکن در فضای مجازی شستیم و آویزون کردیم، آقای رئیس‌جمهور وارد مجلس شد و طبق معمول یه مشت اراجیف بافت و یه مشت آمار دروغ داد و آب هم از آب تکون نخورد و خوشحال‌خوشحال از مجلس خارج شد.

مطمئناً ۹۹درصد ایرانی‌ها ماجرای خونه‌های صیغه‌ای در مشهد و عراقی‌ها رو الان می‌دونند؛ ولی چند نفر از سؤال و جواب‌های رئیس‌جمهور باخبرند؟


تشکر ویژه‌ای داریم از روزنامۀ شرق و بقیۀ رفقا برای این روشنگری حداکثری و خب الان ما می‌مونیم و وضعیت بد اقتصادی و دخترها و زن‌هایی که به‌خاطر مسائل بد اقتصادی مجبور به تن‌فروشی می‌شند.


البته وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد و حسن دروغ‌هاش رو بافت، چند روز بعد روزنامۀ شرق تیتر می‌زنه که ببخشید اون یارو هتلداره اشتباه کرده و ما معذرت می‌خوایم.

همون ماست‌مالی که همیشه انجا می‌ده.



پ ن: توی جلسۀ دیروز یه نماینده از حسن روحانی می‌پرسه چرا اسم افرادی که ارز دولتی گرفتند و توی بازار به قیمت گزاف فروختند و باعث این بلبشو شد رو نمی‌دید قوۀ قضائیه. حسن‌خان هم  سینه رو سپر کرد و گفت این وظیفۀ دولته که اینکار رو بکنه و قوۀ قضائیه هم از ما خواستند که اینکار رو بکنیم و این‌ها. خب مردم می‌گن اینکار رو بکنید، مجلسم که می‌خواد، قوۀ قضائیه هم که می‌خواد دولت هم مثلاً می‌گه می‌خوایم پس چرا این لیست کوفتی رو حسن نمی‌ده دست صادق؟


پ ن: یه جاییش حسن داره، آمار شغل‌های ایجاد شده رو  در دولتش می‌گه. تنها چیزی که به ذهنم رسید اینه این چی می‌زنه که اینقدر دز وقاحتش بالا میره.

  • گلی

نظرات (۳)

آخ دست چپ حسن می لرزید دیروز..
زور و بازوی کشیدن همچین سمتی را ندارد...

چی می گفت این بشر؟ اصلا سر و ته نداشت
پاسخ:
فقط اونجا که می‌گفت: کاخ سفید از این اتفاق خوشحال نباشه ((:

یکی نیست بگه احمق، کاخ‌سفید تو رو به کفشش هم حساب نمی‌کنه چه برسه به اینکه تو رو رصد کنند ببینند چه اراجیفی می‌بافی.

ملت توهم شاخ‌پنداری دارند ها.
به سیاست علاقه داری؟

پاسخ:
نه زیاد؛ ولی خب کشور ما زیادی سیاسیه و خواهی‌نخواهی درگیرش می‌شی.
حرفاش اصصلا قانع کننده نبود و اینکه اون ماجرای مشهد واقعیت داره!!
پاسخ:
واقعیت داره یا ندارش رو نمی‌دونم؛ ولی مسئله‌ اینه که آدم به‌خاطر فقر اینکار رو می‌کنه. یه خانم که وضعیت اقتصادیش خوبه که همچین کاری نمی‌کنه. قاعدتاً برای خوش‌گذرونی هم اینکار رو نمی‌کنه؛ چون یه آدم خوش‌گذرون راه‌ها و روش‌های دیگه‌ای رو انتخاب می‌کنه. خب وقتی فقر باشه ممکنه هرکسی اینکار رو کنه.

یکی از وظایف حکومت اسلامی در قبال زنان جامعه، تأمین هزینه‌های زندگیشون است. اگر خانمی همسر داره که هیچ؛ ولی خانمی که نتونه معاشش رو تأمین کنه حکومت باید تمام هزینه‌های این خانم رو بده. ولی با این بخوروبخورها با این مفاسد اقتصادی ما باید مراقب باشیم دولت جیب ما رو نزنه، تأمین معاشمون پیشکش.