آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

این مدلیش نوبره والا

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۱۰ ب.ظ

  • گلی

نظرات (۱۵)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :/ :|
    شاید در جواب اون کار خز بقیه است که هی عکس دو نفره میگذارن پروفایل. یکی از یکی بدتررررر
    پاسخ:
    در جریان عکس پروفایل دو نفره نیستم؛ ولی واقعاً این یکیش مایهٔ خجالته :|
    سنگ مفت، گنجشکک مفت؛ چرا نزنن... .
    پاسخ:
    ((:
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آره واقعا خیلی زشته :/ :|
    پاسخ:
    :|
    خدایا خداوندا خود به ظهورت شتاب کن. :))
    پاسخ:
    خدا ظهور نمی‌کنه ولی ها ((:
    ولی محبوب من، مراد من، من عکستو برای پروفایلم نمی‌ذارما. از الان گفته باشم :| عکس پروفایل خودم چشه مگه آخه! :))) 
    والاع
    پاسخ:
    والا منم همش توی این فکرم مگه خودمون چلاقیم که اصرار دارند عکس مراد و محبوب و بقیه رو بذاریم پروفایل؟
    آقا من قول میدم به همین سوی چراغ اگه بیاد هیچی عکسی ازش در فضای مجازی و غیر مجازی پخش نکنم :))
    پاسخ:
    ((:
    سلام خانم آرزوهای نجیب
    قضیه از این قرار بود که یکی از افراد خیلی مذهبی، اومده بود عکس به اصطلاح توئیتری ها " محبوبش " رو گذاشته بود پروفایلش و از این جملات خز نوشته بود توی bio
    و این توئیت ها در واقع دارن اون کار رو نقد می‌کنن.

    فضای توئیتر فضای باند بازیه. و این اسکرین شات ها رو باندی مخالفِ باند این افرادی که اسکرین هاشون رو گذاشتید، گذاشت اینستاگرام.
    کارش به شدت اشتباه بود. چون دنیای توئیتر کاملا متفاوته با دنیای اینستاگرام.
    من موافق این نوشته ها نیستم. از لحنشون هم خوشم نمیاد. اما قضیه از این قراره و ملت بی خبر از همه چیز، دارن این عکسا رو منتشر می‌کنن و این دخترا رو قضاوت می‌کنن.

    پاسخ:
    سلام عزیزم (:
    شما می‌گید «یکی از افراد مذهبی» درسته، خب اگر می‌خواستن نقد هم بکنند همون دوستان می‌رفتند به همون یه نفر تذکر می‌دادند نه به این شکل. 

    البته جدا از این افراد که عکسشون توی تصویره و من اصلاً نمی‌شناسمشون و اصلاً قضاوتی هم ندارم، باید قبول کنیم که دختر و پسرای مذهبی واقعاً گندش رو درآوردند. یعنی دختره رو می‌بینی با هزار  ادا و اصول و ناز و کرشمه ویدئو می‌ذاره و خیر سرش تبلیغ مذهب و دین می‌کنه و اون از دل و قلوه‌دادن پسرای مذهبی براشون.

    من خودم نه اینکه آدم صراط مستقیمی باشم نه؛ ولی ادعای مذهبی‌بودن هم ندارم. اگر من توی وبم اشتباهی می‌کنم هیچ‌کس نمی‌گه خب اون دختر مذهبیه اون اشتباه رو توی وبش کرد. همه هم منو یه آدم متوسط می‌بینند؛ ولی وقتی یکی ادعای مذهبی‌بودن خفن می‌کنه باید رفتار و کردارش هم مناسب اون باشه نه این چیزایی که این جماعت پیش گرفتند.
    میگم که ... فضای توئیتر کاملا متفاوته. باند و باند بازیه. نمی‌دونم توئیتر هستید یا نه. این آقایی که این اسکرین ها رو منتشر کرد می‌تونست این عیبی که به این دخترا گرفته رو توی همون توئیتر بیان کنه. ولی کانال رو عوض کرد. از توئیتر اومد توی اینستاگرام. حالا هم این اسکرین ها دارن از اینستاگرام کشیده میشدن به تلگرام. انتظار نداشتم به وبلاگ هم برسه که رسید...
    بازی شون کاملا سیاسیه :) 
    اگر توی توئیتر بودید و ازش خبر داشتید حرفم رو می پذیرفتید...
    .
    .
    اما این دل و قلوه دادنای دختر و پسرای مذهبی رو من هم باهاتون موافقم.
    اتفاقا این بچه ها هم از اون مذهبی خفن ها نیستن هاااا ولی اون کسی که پروف عوض کرد و از این بیو ها زد کسی بوده که به توئیت های گهگاه عاشقانه ی بچه ها ایراد می‌گرفته. کسی که اسکرین ها رو پخش کرد، دیگه خفن تر :)))


    به نظر من که اگر چه کار این دخترا درست نیست، اما کار اون آقایی که اینا رو پخش کرد غلط اندر غلطه ! حالا شما قضاوت نکردید اما باعث شد کسایی که از جو توئیتر بی خبرن، کسایی که از داستان پشت ِ این توئیت ها بی خبرن راحت راحت اینا رو قضاوت کنن...این آقا می‌تونست بدون بردن آبروی اینا تذکرش رو بده ... ولی این کارو نکرد ... که اینم در تضاد با اخلاق اسلامیه.
    تازه این دخترا با اسم واقعی خودشون توی توئیتر هستن. ولی اینستاگرام با اسم مستعار بودن. که الان دیگه همه شناختنشون.
    پاسخ:
    این آقایی که ازشون اسم می‌برید همون حاج مهدی خودمون منظورتونه؟

    کلاً من این بشر رو دوست دارم. اینکه با کسی تعارف نداره و این ها و بعید می‌دونم سیاسی باشه کارشون.

    من فالو ندارمش تو اینستا اسم دقیقشو نمیدونم. 
     اتفاقی توی اون قسمت سرچ دیدم پستش رو. 
    پاسخ:
    (:
    می دونید چی به ذهنم رسید ؟
    این که شایدم الان من دارم با عبارت " کاملا سیاسی " این یکی طرف رو قضاوت می کنم. 
    و اینم تقصیر فضای رمز آلود توئیتره !!!


    فقط  میشه با اطمینان گفت هر دو طرف کار اشتباهی انجام دادن. و من همچنان با اطمینان می گم که این آقا اشتباهش بزرگ تر بوده ...  

    پاسخ:
    من خیلی وقته نه اینستا دارم نه توئیتر. این اسکرین رو هم از کانال حاج مهدی دیدم. با توجه به شناختی که از حاج مهدی از همون دوران اینستا دارم اینه که اصلاً قصدش سیاسی نیست. بچۀ ۱۵ـ۲۰ ساله هم نیست بگیم احساساتی برخورد کرده. قد سن این دخترا کار رسانه‌ای کردند ایشون.
    کار کی اشتباه‌تر بوده رو نمی‌تونم بگم، چون هیچ‌کس از نیت کسی خبر نداره. من هم این اسکرین رو برای این گذاشتم که واقعاً ه
    حرکت زشتی بوده.
    یه چیزی هست که ما اصلاً دقت نمی‌کنیم اینه که فضای مجازی سواد خودش رو می‌خواد. یعنی تو نمی‌تونی بیای یه حرکت بزنی و بگی من این هدفم بود؛ ولی چیز دیگه‌ای برداشت شد. چون تا تو بیای هدف اصلیت رو بگی، با توجه به سرعت فضای مجازی مردم برداشت‌هاشون رو کردند. پس باید خیلی دقت بشه توی این مسئله.
    چیزی که من توی این دخترا دیدم، حالا شاید خیلی ادعای شاخ‌بودن کردن و خیال کردند می‌تونند تأثیرگذار باشند؛ ولی خب وقتی تو سوادش رو نداری مجبورت نکردند کسی رو نقد کنی. خیلی راحت می‌شد با یه هشتگ که این توئیت مثلاً فلان نیته رو داره طنزبودنش رو نشون بدن.
    یه حدیث داریم می‌گه:کاری نکنید که مردم بخواد شما رو اشتباه قضاوت کنند.
    یعنی اگر حتی شما مثلاً شراب خوارید قرار نیست که این شراب رو توی ملاعام بخورید که قضاوتتون کنند برو توی پستو بخور. حالا شده حکایت ماها. یه چیزی یاد گرفتیم که ضاوت نکنیم همدیگه رو. خب وقتی تو یه کاری می‌کنی که همۀ توجه‌ها بره سمتت و قضاوت بشی نبایددلخور بشی هم.

    امروز که کامنت شما و ماجرای این دخترا رو دیدم یاد این آیه افتادم: وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ.

    امیدوارم هممون عاقبت به خیر بشیم هممون.
    رفتم دیدم. اسمش همون مهدی بود. 
    پاسخ:
    (:
    یک. نوشتید که خیلی وقته نه اینستا دارید نه توئیتر و دفاعیات تون بر مبنای زمانی هست که ایشون رو توی اینستا می‌شناختید.
    من شخص ایشون مد نظرم نیست ... اما حال ِ آدم ها رو نمیشه بر مبنایِ گذشته شون تائید کرد.

    دو. زیاده کار کردن و زیاده تجربه داشتن لزوما به معنای درست کار کردن نیست.

    سه. هیچ کس از نیت کسی خبر نداره. درستش اینه که انسان ها رو بر مبنای نیت هاشون قضاوت کنیم نه بر مبنای کرده هاشون.
    از نظر بنده کار آقای مهدی نیکخواه اشتباه تر از کار اون دختر ها بوده. نتیجه ی این کار به مراتب بدتر از کار اون دختر ها بوده. نیت هیچ کدومشون رو قضاوت نمیکنم. در نتیجه نه فرضا خانم الهام داره قضاوت میشه نه آقای مهدی.نتیجه ی عمل دو گروه رو دارم مقایسه میکنم.

    چهار. از قضا من به شخصه این ادعای شاخ بودن رو در آقای مهدی هم می‌بینم ... هر چند که توی توئیتر این گروهی که توسط آقای مهدی نقد شدند، شاخ تر از ایشون هستند.

    پنج. دلیلی باید وجود داشته باشه که این بحث ها به جای اینکه در توئیتر پی گرفته بشن، به اینستا کشیده شدن و این طور سروصدا به پا کردن... که البته این هم جز سواد رسانه ایه ؛) 

    شش. از اون طرفم هزار تا حدیث داریم در مورد نحوه ی تذکر دادن و حفظ آبرو و این حرفا :) 

    هفت. متوجه ارتباط آیه نشدم راستش.

    هشت. ببخشید طولانی شد :)
    [حالا خوبه نه سر پیازم نه ته پیاز]
    پاسخ:
    خواهش می‌کنم عزیزم (:
    بابا اینا ژانره!
    تو توییتر خیلی بابه.
    خیلی هم ادامه‌دار نیست، یکی دو روز داغه فقط. 
    حرص نخورید سرش خلاصه، چیز مهمی نیس :)) گرچه من متوجه نیستم اونایی که با اسم و عکس حقیقیشون میان از این چیزا می‌نویسن دقیییقا فازشون چیه :|
    پاسخ:
    پس ژانره. چه جالب. زمان ما توی توئیتر از این چیزا مد نبود والا.
  • آسـوکـآ آآ
  • خب چرا کسی نمیاد بگیردشون:-D
    پاسخ:
    والا ما هم نفهمیدیم ((:

    البته فائلا می‌گه گویا اینا ژانره. یعنی خیر سرشون می‌خواستند به چیزی گویا اعتراض کنند؛ ولی نوع ادبیات اعتراضی‌شون به‌نظر من که خوب نبوده.
    از این توییت های کنایی بس فراوان است در توییتر!
    پاسخ:
    چه جلافتایی دارن این جماعت توئیتری.