آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

من و مسئول دانشگاه

شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۲۷ ب.ظ

من در حالی که سه عکس رو به مسئول دادم. آقای محترم مسئول یه نگاهی به عکس انداخت و یه نگاهی به من و گفت: یه عکس هم با عینک بگیرید با عینک خیلی خوشگل‌ترید.

من همون طور که نیشم تا بناگوش باز بود گفتم: جدی؟ می‌خواستم برم عمل کنم مخصوصاً یه جاهایی واقعاً خوبه که بدون عینک باشی.

آقای مسئول گفت: نه دخترم. و باز تأکید کرد که با عینک خوشگل‌ترم. بعد گفت: راستی کجا منظورت بود که بدون عینک باید باشی؟

گفتم: مثلاً عروسی‌ها.

آقای مسئول محترم گفتند: خانم محمدی. یه وقت توی عروسی آرایش نکنیدها. صورت شما بدون آرایش و همین طوری خیلی خوشگله.

گفتم: نه من کلاً بدون آرایشم همیشه؛ ولی به نظرم خوب نیست با عینک توی عروسی باشم.

آقای مسئول گفت: ول کن این حرفا رو. مهم صورتت هست که خیلی هم با عینک خوبی.

نتیجۀ اخلاقی اینکه تا اطلاع ثانوی من چشمام رو عمل نمی‌کنم.





  • گلی

نظرات (۱۳)

  • صبورا کرمی🦄
  • وای چقدر خوبه یهو به ادم از این نوع حرفا میزنند😍
    پاسخ:
    حس خوبش زمانی بیشتر میشه که می‌بینی بعضی از آقایون واقعاً با اخلاق و رفتارشون نشون می‌دن که نگاهشون خیلی پاکه. درسته مثلاً دربارۀ یه سری مسائل حرف می‌زنند که شاید اگر یه نفر دیگه بهت بگه خیلی هم ناراحت می‌شی؛ ولی اونقدر نگاهشون خوبه که تو اذیت نمی‌شی و تازه حس خوبی هم می‌گیری از حرف‌هاشون.
  • آسـوکـآ آآ
  • عزیزم :دی ❤
    پاسخ:
    فدای شما (:
    ماشالا ماشالا
    اسمایلی اسفند دود کردن :))
    پاسخ:
    فدای شما فدای شما 😘
    خوشم نمیاد یکی که عریبه باشه نظر در موردم بده ..حالا مثبت و منفی ..
    چشمات عمل کن ...من کردم راحت شدم از عینک :)
    بعدم تو با عینک بدون عینک واسه ما خوشگلی ..
    پاسخ:
    خیلی خوبه بدون عینک بودن. 
    چقدر دلم می‌خواد دیگه عینک نزنم.
    فدای شما 😘
    داشتم فکر می‌کردم اگر من همچین حرفی رو به یه خانم بزنم چی میشه؟ :))
    نتیجه‌های خوبی نگرفتم.

    پاسخ:
    شاید سن‌وسال آقاهه بی‌تأثیر نبوده. طرف همسن پدرم بود. 
    البته من خودم معمولاً ناراحت نمی‌شم یه آقا بهم همچین حرفی بزنه مگه اینکه حس کنم طرف ذهن بیماری داره.
    من یه همکار داشتم که یهو وسط جمع همکارا بهم میگفت، نسرین عینکت رو دربیار، بعد که درمیاوردم میگفت، وای نگاه کنید چه چشمای قشنگی داره، حیف که زیر عینک مونده و دیده نمیشه:)
    تنها کسی بود که از چشمهام تعریف کرده تا حالا:(
    ولی من به هیچ وجه دوست ندارم عینکم رو، عملم هر سال داره گرون تر میشه متاسفانه
    پاسخ:
    یه بار توی اتوبوس نشسته بودم و یه دختره رنگی‌پنگی بهم گفت: وای خانم چقدر روسریت خوشگله. 
    بعد بهم گفت: ببخشید؛ ولی باید خوبی‌های آدم‌ها رو بهشون بگیم.
    حرفش واقعاً به دلم نشست. اینکه ما ایرانی‌ها معمولاً خصوصیت‌های منفی‌ زودتر به چشممون میاد و باید مدام زیبایی‌های چه جسمی چه روحی و اخلاقی رو بهم یادآوری کنیم.
    منم با عینک خوشگلترم برای همین اقامون نذاشت تو خیابون عینک بزنم همینقدر بیرحم
    پاسخ:
    ای بابا. خوشگلی هم دردسره :D
    من که همیشه با عینک میرم عروسی :/ فک کنم عروسی خودمم با عینک برم =))
    پاسخ:
    وای این که با عینک برم عروسی خودم منم بهش خیلی فکر کردم. البته بعدش یاد خانم شیرزاد می‌افتم پشیمون می‌شم ((:
    خوشگل کی بودی تووووووووووو؟
    پاسخ:
    خجالتم ندید دیگه ((:
    از خوشگلی فقط دردسرش برامون موند
    پاسخ:
    ((:
  • مــحــدثــه ...
  • من شونزده سال هست که عینکی هستم و تا حالا نشده که یه عروسی رو بدون عینک رفته باشم :)) حتی دلم هم نمی‌خواد عمل کنم، بیشتر خانواده اصرار دارن :دی
    پاسخ:
    آفرین. تو رو الگوی خودم قرار می‌دم محدثه (:
  • مــحــدثــه ...
  • استدعا می‌کنم، من متعلق به شمام ^__^
    پیش کی می‌خوای عمل کنی؟ من رفتم پیش دکترصلوتی گفت سال دیگه برم واسه عمل.
    پاسخ:
    قربان شما ^_^
    هنوز تصمیم جدی نگرفتم. همش توی شک و تردید بودم. برای همین اصلاً دکتر نرفتم.
    از پنج سالگی عینک میزنم.از قیافم با عینک خوشم میاد.
    تنها مشکلی که دارم اینه که نمیتونم راحت دراز بکشم و فیلم تماشا کنم
    پاسخ:
    من مشکلم اینه که عینکم رو هی یادم میره کجا گذاشتم.
    حتی نمی‌شه برای پیداشدنش بهش زنگ زد:|