آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

دختر ستاره‌ای

سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ

یه کتاب دوسه روز پیش خوندم به اسم دختر ستاره‌ای. نگم که چقدر دلم خواست شبیه این دختر باشم. دختره این شکلیه که با کل دنیا مهربونه؛ ولی کسی دوستش نداره تقریباً و یه‌جورایی ازش متنفرن. این دختره برای شادی‌کردن دل آدم‌های غریبه چه کارها که نمی‌کنه. دلم می‌خواد شبیه این دختره باشم. بدون اینکه دنبال این باشم که بقیه هم بهم خوبی کنند. از کارهای سخت دنیا اینه که بدون چشمداشت خوبی کنی.



پ ن: همین روزها یه معرفی توپ دربارۀ این کتاب می‌نویسم تا اون موقع تا همین حد بدونید.



  • گلی

نظرات (۷)

  • آسـوکـآ آآ
  • باید بخونمش 💪
    پاسخ:
    مطمئنم پشیمون نمی‌شی از خوندنش. اتفاقاً شاید به درد شاگردهات هم بخوره.

    (:
    نیاز به دوست داشته شدن و دوست داشتن طبیعی است 
    اما در تله ایثار و مهرطلبی گیر نکنیم ..
    پاسخ:
    ولی به‌نظرم آدم‌ها اگر عادت کنند به ایثار دیگه سختشون نمی‌شه.


    امروز دم‌دم‌های غروب چقدر یادت بودم (:
  • صبورا کرمی🦄
  • گاهی وقتا ادم خسته میشه :(
    پاسخ:
    و ناامید ):
    انسانیت یعنی همین که به هیچ توقعی مهربان باشیم 
    پاسخ:
    دقیقاً؛ ولی خب خیلی سخته.
    خوش به حال من که یادم بودی رفیق 
    پاسخ:
    خوش بحال من که یه همچین رفیق گلی دارم (:
    منم از بچگی اینطور بودم و واقعا چشم داشتی نداشتم
    ولی از یه جایی به بعد از خودت و دنیا و اطرافیانت بدت میاد
    پاسخ:
    کاش هممون همون اعتقادات بچگیمون رو داشتیم.
    بعضیا لیاقت خوبی های دختر ستاره ای رو ندارن ... 
    پاسخ:
    یکی از ویژگی‌های دختر ستاره‌ای اینه که همه رو مستحق محبت‌های خودش می‌دونه و به همین دلیل شد دختر ستاره‌ای (: