آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

کویریات

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۵۸ ق.ظ
احساس می‌کنم ذهنم داره کم‌کم قوتش رو از دست می‌ده. موقع حرف‌زدن کلمه‌ها و واژه‌های خیلی ساده یادم می‌ره. خاطراتم با آدم‌ها داره کم‌رنگ می‌شه. دیشب تا چند دقیقه داشتم به ذهنم فشار می‌آوردم اسم وبلاگی که خیلی دوستش دارم چی بود. یادم نمی‌اومد. یادم بود که همیشه تب مرورگر رو باز می‌کردم و خودم اسمش رو می‌نوشتم؛ ولی اصلاً حروفش یادم نمی‌اومد که چی تایپ می‌کردم. وقتی بیشتر نگران می‌شم که دقیقاً حدود ده روز پیش باز دغدغه‌ام شده بود که اسم وبلاگی که خیلی دوستش داشتم چی بود. اون دفعه کلی به ذهنم فشار آوردم و فهمیدم؛ ولی حالا بعد یه مدت کوتاه باز یادم رفته بود.


  • گلی

نظرات (۳)

وبلاگ من بوده حتما :)))
پاسخ:
((:

اسم وبلاگ مذکور عنوان پست هست. اسمش رو دیشب یادم اومد. البته با کلی مشقت ):
  • فیکوس لیراتا
  • حل جدول 
    خوردن روزانه ۷ عدد مویز ،صبح اول وقت 
    پاسخ:
    به حرفت گوش دادم. امروز کلی مویز خوردم 😍

    ممنون (:
  • فیکوس لیراتا
  • خوبه *_*
    پاسخ:
    : گل