آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

نکته‌های خیلی ظریف زندگی

يكشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ق.ظ

یه سری فوت‌وفن کوزه‌گری هست که اگر به‌کار ببریمشون دیگه نیازی نیست کلی هزینۀ اضافی کنیم.

مثلاً این تبلیغ دورتو مدام می‌گه ظرف‌های شما بو می‌ده و اگر از محصول‌های ما استفاده کنید معجزه می‌شه و فلان و بهمان. برای این معجزه‌شون هم قاعدتاً پول دوبرابر ازمون می‌گیرن؛ ولی شما اگر توی ظرف مایع ظرفشویی که استفاده می‌کنید یکم سرکۀ سفید بریزید هم ظرف‌های شیشه‌‌ای‌تون خیلی برق می‌زنه، هم بو نمی‌ده و هم به‌خاطر سرکه کلی مواد شیمیایی وارد بدنتون نمی‌شه.

دومین فوت هم اینه که خیلی‌هامون ماهیانه کلی پول خرج می‌کنیم برای شامپوهای ضدشوره. خب چه‌ کاریه یه قاشق نمک بریزید توی هر شامپوی معمولی و بعد معجزۀ نمک رو ببینید.


تا همین جا رو داشته باشید تا بعد.

  • گلی

نظرات (۸)

خییییییییلییییی هم عالی :) ممنان
پاسخ:
خواهش می‌کنم (:

فدای تو.
نمک؟؟؟ واقعا؟؟؟

میگن در روایات اومده که از گیاه گل ختمی واسه شامپو سر استفاده کنید
تازه تر اینکه میگن کف هم میده!
تا حالا امتحان نکردم
نمکو امتحان می کنم باشد که به کار آید ماچ
پاسخ:
نمک که خیلی خوب بود برای من.

ان‌شاءالله برای شما هم مفید باشه(:
فدا.
حتما نمک رو امتحان میکنم، بس که جدیدا موهام شوره میزنه! :(
ممنون :*
پاسخ:
اصلاً ریزش و شورۀ مو جزئی از وجود ما شده این روزها.
خواهش می‌کنم:*
  • פـریـر بانو
  • واقعااا؟ چه جذاب! ممنون که گفتی بهمون. :))
    پاسخ:
    فدای تو (:
    چه نکات خوبی 
    من حتما نمک باید امتحان کنم .مرسی 
    پاسخ:
    فدای تو.
    سرکه رو برای رفع شوره هم بهم پیشنهاد دادن اما هنوز امتحان نکردم.
    حنا گذاشتن هم خوبه ها

    پاسخ:
    حنا گذاشتن که عالیه. هم برای شوره هم برای ریزش.
    برویم که نمک رو امتحان بکنیم.
    سرکه رو نگفتی چقدر باید بریزیم؟!! یکم یعنی چقدر؟!
    پاسخ:
    اول اینکه بیا همیشه مایع ظرفشویی که داری به‌صورت مساوی توی دو ظرف مایع بریز. بعد بیا توی یکی از ظرف‌ها در حدی که مایعت رقیق بشه سرکه بریز. البته نه زیاد رقیق که همش سرکه باشه. 

    مچکرم از راهنماییت. سعی می کنم امتحان بکنم.
    پاسخ:
    ان‌شاءالله کاربردی باشه برات.