آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

خوش به حال شما که معلمید.

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۳۴ ب.ظ

بذارید از یکی از آرزوهام براتون بگم.

یکی از آرزوهام اینه که مهرماه امسال در قامت یه معلم برم مدرسه. اگر معلم‌ پسرها باشم بهتره؛ ولی اگر نشد به همون مدرسۀ دخترها هم راضیم. ترجیحاً معلم ادبیات یا نگارش شم.




پ ن: ای آدم خبیثی که به پست قبلی من منفی دادی. چرا واقعاً؟ انگیزه‌ات چی بود دقیقاً؟ چرا به جای منفی دادن نیومدی دلیل ناراحتیت رو بگی؟ حرف زدن خوب است با هم حرف بزنیم.


و ممنون از حمایتتون از پست قبلی. هفتۀ آینده شروع می‌کنیم به یادگیری زبان شیرین عربی. تا اون موقع صبور باشید فرزندانم.

  • گلی

نظرات (۷)

  • محبوبه شب
  • هفته بعد دیرررررره :|

    پاسخ:
    تمام سعیم رو می‌کنم به خاطر تو زودتر شروعش کنم (:
    می‌شه برگردیم از اول تو اون مدرسه که قراره شما برین درس بخونیم؟ :)
    فقط زنگ‌های ادبیات رو البته. :|
    پاسخ:
    هنوز که معلم نشدم.
    ارزوم اینه که معلم شم.

    ممکنه معلم خوبی نباشم ها. بعد پشیمون می‌شی ((:
    هفتهٔ بعد؟؟! :((
    به عبارتی ۱۶۸ ساعت دیگه
    یا ۱۰۰۸۰ دقیقهٔ دیگه
    یا ۶۰۴۸۰۰ ثانیهٔ دیگه
    یعنی باید ۶۰۴۸۰۰ لحظهٔ دیگه صبر کنیم ؟؟ :(((

    خیلیه که 
    نمیشه یه کم زودتر شروع کنیم؟ 


    از همین الآن به تک تک شاگرداتون غبطه می‌خورم :(
    پاسخ:
    زودتر شروع می‌کنیم ان‌شاءالله.


    آدم ذوق مرگ می‌شه اینهمه بهش محبت می‌کنید.
    چقدر این پیام‌ها به آدم قوت قلب می‌ده.
    آرزویی هست که کاملا با پوست و گوشت حسش می‌کنم :)
    به عنوان یه معلم ادبیات همیشه خدا رو شکر می‌کنم بابت شغلم. 
    لذت غیر قابل توصیفی داره تو شغلی باشی که غرق لذتت بکنه
    پاسخ:
    ان‌شاءالله نصیب همۀ اون‌هایی که این شغل رو دوست داره بشه.
    (:
    اوه اون ادم بی ادب من بودم :))))
    حقیقتش اینکه به شدت از زبان عربی نفرت دارم
    نمیخواستم این حرفو بزنم چون دوست نداشتم انرژی منفی باشم
    از طرفی میخواستم یه جوری مخالفت خودم هم نشون داده باشم
    برای همین دیسلایک زدم :))
    پاسخ:
    عزیزم.
    بی‌ادب که نبودی و نیستی و نخواهی بود. نظرت رو گفتی. فقط دلم می‌خواست بدونم چرا منفی دادی. برای شمایی که عربی رو دوست ندارید هم فکری کردیم و اینکه یه وبلاگ جدید می‌سازیم برای آموزش عربی که شما چشمتون به عربی نخوره (:
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ان شاءالله که به همین زودیا خدا آرزوت رو محقق کنه ^___^
    معلم مهربونی میشی
    پاسخ:
    ان‌شاءالله.

    ممنون از این همه حسن نیت (:
    الهییی
    میخواستم بنویسم اون ادم خبیث من بودم نمیدونم چرا نوشتم بی ادب :| :)))
    ماچ به شما که انقد خوبی و فکر همه هستی :*
    پاسخ:
    فدای شما (: