آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

شاید باورتون نشه؛ ولی یه ماهه دارم دنبال کتاب‌های کودک خوب مناسب روز غدیر می‌گردم؛ ولی نیست که نیست. اون کتاب‌هایی که هم هست واقعاً اونقدر به درد بخور نیستند که بشه معرفیش کرد.فکر کنم همیشه اینجا و اونجا غر این رو زدم که ما داستان مذهبی خوب کودک و نوجوان کم داریم. همیشه هم گفتم اگر دغدغه‌های مذهبی دارید کودکان رو دریابید و فکری به‌حال خوراک فرهنگی این قشر کنید. همیشه هم تمام تلاشم رو کردم که دوست‌های مذهبی صاحب قلمم رو تشویق کنم که برای بچه ها بنویسند؛ ولی خب هیچ‌وقت به توصیه‌های ارزشمند من توجهی نکردند: آیکون به راستی چرا؟

 

اگر تا الان گوش ندادید؛ ولی تهران هستید و وقت آزاد هم دارید حتماً کلاس‌های خانم کلر ژبرت رو شرکت کنید. حرف من رو که گوش ندادید؛ ولی شاید اونقدر صحبت‌های خانم نویسنده سر ذوقتون آورد و علاقمند شدید که دست به قلم شدید و شروع کردید به نوشتن.

جای منم خالی کنید سرکلاستون.

  • گلی

نظرات (۷)

عید غدیر ...داستان کودک ...

یکم صبر می کنه ابن قدر تو کتاب های مدرسه می خونه که حفط میشه :((

پاسخ:
نه. داستان‌هایی می‌خوایم که از یه نگاه جدید به موضوع‌های دینی نگاه کنند که برای مخاطب جذاب باشه (:

همه چیز برای تهرانیاست.

اگه بودم حتما میرفتم. 

پاسخ:
یه زنگ بزنید به همون شمارۀ که توی صفحه هست. شاید تونستند فایل صوتی‌ش رو برامون بذارن توی سایت.
  • قاسم صفایی نژاد
  • آدم خاصیه این کلر ژوبرت. 

    دفتر نشر از لینالونا و یه کتاب دیگه‌اش، اپ‌های موبایلی سه زبانه تولید کرده چند ماه پیش. اونم ببینید.

    پاسخ:
    لینا لونا رو خوندم. نگاهش نویسنده واقعاً نگاه جدید قشنگی بود.

    شوخی می کنی یا واقعا این کار رو میکنن؟

     

    ببخشیدا ولی شما که خودتون مقاله براشون می نویسید چرا اینو بهشون نمیگید؟ 

    پاسخ:
    سلام.
    چی رو بهشون بگم؟ 

    سلام 

    همین که صوت کلاسش رو تو سایت بذارن. 

    پاسخ:
    ها.

    من گفتم.
    شما هم پیشنهاد بدید. شاید چون تعدادمون زیاده بذارن (:

    سلام 

    حواسم هست نیستی ها 

    خوبی رفیق ؟

    پاسخ:
    سلام عزیزم.



    من الحمدالله خوبم؛ ولی نمی‌دونم چرا حرفم نمیاد؛ البته از من حراف بعیده ((:

    خوبی تو؟

    منم شکر ..

    حرف بزن ..ایشالله همیشه حالت دلت اروم باشه رفیق  :)

    پاسخ:
    ممنون عزیزدلم (: