آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

ما مثال نقضیم همیشه :|

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ

می دانید دنیا همیشه یک جایش می لنگد ، مثلا همیشه توی گوش ما می خواندند و هی کارشناس های عصا قورت داده و حاج آقا و آقاهای کت شلواری می آوردند توی تلویزیون که موقع ازدواج دخترهایتان به آقای داماد سخت نگیرید و فلان و بهمان .  نه اینکه پدر و مادر من خیلی بچه های حرف گوشی کنی هستند همین منوال را می خواستند پیاده کنند .

خواهرم قرار است عید غدیر ازدواج کنند چند روز است دنبال تالار و از این خزعبلات هستند  ، هر باغ و تالاری که می روند  خانواده عروس که ما باشیم بیشتر حرص می خوریم تا باغ هم قیمتش مناسب باشد و هم باقی ماجرا ولی از آن طرف آقای داماد هی دنبال باغ و تالارهای آنچنانی هستند  با قیمت های سرسام آور  و جالبتر ماجرا اینجا است ، دیشب که خواهرم می خواست خرید لباس و این ها کند مادرم همراهش بود ، به خواهرم گفته بود حق نداری لباس مارک برداری و سعی کن چیزی را انتخاب کنی که قیمتش مناسب باشد فکر می کنید چی شد آخرش آقای داماد زل زد توی چشم خواهرم و  گفت این چیزهای بنجل چیه بر می داری ؟ قیافه خواهر و مادرم قاعدتا توی همچین شرایطی باید شبیه آن اسمایل صاف شده بلاگفا باشد . تا همین حد بیچاره و طفلکی و حیونکی .

خلاصه باید به آن کارشناس های که همیشه یک ور ماجرا را می بیند ،  گفت : همه چیز را هی نکند توی پاچه خانواده عروس بیچاره ، بعضی موقع ها کرم از خود خانواده داماد هست !

  • گلی

نظرات (۴)

چه جالب..من همیشه برعکس این رو دیده بودم :دی
پاسخ:
ها نوبریم والا ((:
دم اقای داماد گرم ..:))
داماد باید دست دلباز باشه ..
پیش پیش تبریک :))
پاسخ:
ممنون ایشالا روزی شما خانم (:

این دوماد ما دیگه از اون ور بوم افتاده :|
مبارکشون باشه ان شاالله به سلامتی و دلخوشی .. ;D

ان شاالله روزی شما .. ;D

من جای خواهرتون بودم دیگه رَحم نمیکردم .. ;)))))
پاسخ:
ممنون

((:
واقعا مردم و بخصوص جوانان را بیچاره کرده این سختگیریهای بیجا. حالا چه از طرف داماد و چه از خانواده عروس. اینقدر حاشیه‌های کم‌اهمیت ازدواج را برجسته میکنند و سرش دعوا راه میندازن که گاهی شیرینی و مزه‌ی این وصلت، از بین میره!
پاسخ:
دقیقا