آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

امریکا ، امریکا مرگ به نیرنگ تو :D

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ق.ظ

از دیروز تا حالا این بروبچ امریکایی از اقصی نقاط امریکا  ریختند توی وبلاگ من و ول کن ماجرا هم  نیستند (البته قبلا هم بود ولی دیگه نه به این شدت ) .

فکر کنم امریکایی ها فهمیدند قرار است من یک نویسنده محبوب سال های آینده شوم بخاطر همین ریختند اینجا آمار بگیرند :D یعنی یکجوری هم دارند رصد می کنند که آدم معذب می شود دو کلام حرف با هموطنانش بزند ، خیلی زشت هست که این مدلی فال گوش می ایستند . خب با این رصد کردن ها من چه مدلی بگویم که مثلا از محمد رضا زائری متنفرم ، یا مثلا فلان فیلم مذهبی این روزها  را دیدم و خیلی خارجی وگلادیاتور مآبانه بود ، اما قبل از هرچیزی من باید به برادرهای و خواهری بالای امریکایی بگویم : ما ایرانی ها گوشت هم را می خوریم ولی استخوان هم را دور نمی ریزیم بعله :D

دوم اینکه اگر یک روزی توی خبرگزاری های رسمی و غیر رسمی اعلام کردند ، که یک نویسنده  خوش ذوق  و خیلی آینده دار ترور شد ، بدانید و آگاه باشید که آن نویسنده کسی نبود جز من و  کار ، کار امریکایی هاست .

 و از آنجایی که سی دی های مرتضی پاشایی بعد از مرگش بیشتر فروش داشت  و کتاب اتحاد ابلهان تا قبل از مرگ نویسنده ش هیچ کدام از انتشاراتی حاضر به چاپش نشدند ولی بعد فوتش نه تنها چاپ شد بلکه یکجوری هم فروش رفت که توی این مجال نمی گنجد  ، باید بهتان بگویم که رمان نوجوانی که قرار بود بنویسم ، تا فصل پنجش را کامل کردم و توی داریو D لپ تاپم هست ( یک خورده یی درایو D  شلوغ است ولی با یکم تلاش و پیگیری می توانید پیدایش کنید ، دلم می خواهد توی مسیر پیدا کردن فایل رمان خسته نشوید و با ایستادگی کامل به راهتان ادامه دهید تا جستجوی کاملش ) بعد همین رمان نصف و نیمه را چاپ کنید  به دهید دست نوجوانان این مرز و بوم ، اطمینان دارم همین رمان ناقص خیلی می تواند تاثیر گذار باشد .  در آخرش هم بنویسید وعده ی ما بهشت برای ادامه رمان .


خلاصه اینکه اگر نامهربان بودیم رفتیم .



  • گلی

نظرات (۵)

آمریکا که خوبه..واسه من بلغارستانه..ماشالا شب و روز هستن ایشون :دی
رمان رو بسپار به من :))))
پاسخ:
واسه من یه نفر نیست کل امریکا انگار اومدن  وب من ، فکر کنم خود باراک هم اومد ولی روش نشد نظر بذاره ((:

فقط توی درایو D  گم نشی ((:

از وبلاگ من آمدند. دوستان من هستند. خطری نیست ..
پاسخ:
شوما علاوه بر مدرسه خیلی سیاسیتون خیلی هم خارجی هستید ! :D
  • بهارنارنج :)
  • چه باکلاس:دی
    پاسخ:
    خیلی خارجی  حتی :D
    اروپایی ها با من بهترن رومانی و انگلستان و بلغارستان و ...
    درایوهای لب تاپ من کلهم پر شدن. خودم که همیشه کلی باید بگردم تا ی فایل رو پیدا کنم...

    بابا داستان نویس!!
    پاسخ:
    قربان شما خانم دکتر (:
    وای خواننده خارجکی ...خخخ
    پاسخ:
    خارجی ها ((: