آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

پنجشنبه خود را چگونه می گذارنید ؟

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ق.ظ

همان اول کار که دفتر آمدم از طرف یکی از مراجعه کننده ها ، یک کتاب جلال آل احمد هدیه گرفتم ، هدیه هدیه هم که نبود ولی وقتی خانم مراجعه کننده دید ، زیاد دارم ازش درباره کتاب می پرسم گفت :  واسه تو !


بعد از آن ، البته قبلتر از آن هم داشتم یک تست خودشناسی انجام می دادم ، جالب بود ،  خواستید شما هم انجامش بدهید اینجا کلیک کنید . کهن الگوی من شد ، معصوم و عاشق  و اما کهن الگوی شما چی بود ؟ 

و در آخر دارم این وبلاگ را می خوانم ، وبلاگ آرامی است بهتان پیشنهاد می دهم حتما مطالبش را بخوانید

  • گلی

نظرات (۴)

جست و جو گر
پاسخ:
اتفاقا بهت میاد (:
جستجوگر و حاکم

جالب بود. ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم ، قابل نداشت (: 
جستجوگر 22 امتیاز
حامی -حاکم21
عاشق فرزانه20
پاسخ:
چه همه هم جستجو گر ، میگم زشته نباشه یه وقت ، من شدم معصوم و عاشق ؟ :D
شخصیت من جادوگر شد :دی 
27 امتیاز
پاسخ:
چکار کردی با خودت که جادوگر شدی ها ؟:D