آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

اثیری یا لکاته ؟

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ق.ظ

مرد ایرانی، زن را دو جور بیشتر نمی‌تواند ببیند؛ یا اثیری یا لکاته. یا دور و دست‌نیافتنی و خیال‌انگیز و الهام‌بخشِ هنر و لایق عشق، یا زمینی و دم دست و مصرف‌شدنی و پیش پا افتاده. و من فکر می‌کردم که کدامم. اثیری که نیستم. لابد لکاته. پرسیدم: «برای تو من چی هستم؟» خندیدی.*



پ ن : یک وقت هایی هم با خودم فکر می کنم ، کاش سال ۸۸ را کلا از تاریخ و تقویم ایران پاک کنند ، مثلا توی هیچ تقویم کشوری سال ۸۸ نبود یعنی دقیقا سال ۸۷ که تمام می شد ، می پریدیم سال ۸۹ . هر کی هم ازمان پرسید  چرا کشور شما این مدلی است ؟ چرا بعد ۸۷ پریدید ۸۹ ؟ می گویم بسکه نحس بود برای کشورمان ، برای هرکدام از مردم هم نحسیش را یکجوری نشان داد .


*متن اولی از این صفحه برداشته شده ، چه داستان خوبی هست  این داستان ، حالا کاری به محتوایش ندارم ولی در کل فرم نوشتنش خیلی خوب بود .


  • گلی

نظرات (۳)

من هم  یک عالمه خوش حال ..:))
خوبه که هستی مهربان بانو ..
پاسخ:
(:
ولی من دوست دارم سال 92 رو از تاریخ بردارن...
پاسخ:
واقعا ؟ چرا ؟ ۹۲ برای من خیلی خوب بود (:
معنی لغوی لکاته بده خیلی بد 
اصلن نمیشه گفت که زنا دو دسته ان 
برم بخونم ببینم چیه حالا
پاسخ:
قبلش گفتم که من محتواش رو کار ندارم ! سبک نوشتنش رو دوست دارم (: