آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

اون از وضع مملکت داریمون اینهم از علممون !

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ب.ظ

یک روز هم علم آنقدر پیشرفت می کند ، که یک نرم افزار طراحی  کنند  (که اتفاقا زبان فارسی را هم ساپورت می کند) که یک فایل پی دی اف بهش می دهید و از انطرف یک فایل ورد خوشگل و مرتب و تر وتمیز تحویلت می دهد تا مجبور نباشی از  ساعت ۸ صبح تا ۱۲ بنشیند به ویرایش فایلی که از PDF به WORD تبدیلش کردید مثلا . تازه بعد از چهار ساعت متمادی توانستید از آن ۳۶ صفحه فقط شش صفحه را ویرایش کنید .

و درپایان گله دارم از دوستان عزیزی که مثلا با کلی زحمت و رنج یک مقاله می نویسند ولی فقط فایل PDF را برای دانلود قرار می دهند ، آخر برادر من ، توی بلاد کفر می آیند سیستم عامل می نویسند  آنهم OPEN SOURCE  بعد تو خیلی سختت است که مثلا فایل ورد مقاله ات را بگذاری . فکر کنم یک کوچولو فقط یک کوچولو اخلاق IT داشته باشیم بد نیست البته من قبلش تشکر ویژه دارم بخاطر همان مقاله عالیت ولی خب اگر وردش هم بود که نور علی نور می شد .

  • گلی

نظرات (۶)

واقعا پدر من یکی درومد از دست این مقالات pdf
پاسخ:
پدر منم همین طور )):

 اخلاق  از خانه جمعیت مقاله نویس رخت بسته

پاسخ:
شما قرار نیست با اسم خودتون کامنت بزارید؟(:
خب کپی پیس ممنوع :))
پاسخ:
پس اخلاق آی تی چی میشه ؟(:
ما اگر از بلاگفا بگذریم از بلاگ برای ای پی دار کردن کامنت ها نخواهیم گذشت
پاسخ:
نه تنها آمار آی پی رو میده بلکه کلی آمار دیگه رو هم میده مثلا بار اول که شما کامنت دادید مشخص بود اول از پنل بیان وارد وبلاگ شدید بعد موقع نظر دادن از پنل خارج شدید و بعد کامنت رو به صورت ناشناس دادید و با اسم سه نقطه ! حالا چرا دوست ندارید که با اسم خودتون و وبلاگتون کامنت بزارید الله و اعلم :) اسمایل خانم مارپل:D
یعنی هر چی بگم ممکنه در دادگاه بر علیه ام استفاده بشه؟
پاسخ:
((:فک کنم اسمتون رو بگید تو مجازاتتون تخفیف داده میشه .
  • دختری از دیار فرزانگان
  • اصن گاهی اوقات خود مقاله رو هم نمیذارن فقط صفحه ی اولش رو میذارن که ینی مام آره !!!! اینم شده یه دردی واسه من.
    پاسخ:
    واسه همینه که اینقد عقبیم دیگه !