آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

بعله همچین برادر زاده ی دارم

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ق.ظ

ریحانه (برادرزداه م ): عمه زهرا من دوتا پسر دارم ها

من : چقدر خوب اسمشون چیه ؟

ریحانه : مهدی صاحب الزمان

من :|


::: دیروز که از سفر برگشتم هم دفتر نقاشیش رو باز می کنه و نقاشی ها جدید کشیده ش رو نشونم میده


ریحانه : عمه زهرا این مهدی صاحب الزمان پسرم  هست ، این دخترم ، این دامادم و این عروسم که پسرم مهدی صاحب الزمان رو می کشه !

من :|


 پ ن : این بچه اگه باباش بره مجلس ادعای خدایی می کنه ، ببینید من کی گفتم بهتون !



  • گلی

نظرات (۵)

  • بهارنارنج :)
  • :))))))))))))))))
    پاسخ:
    ((: 
    عزیزم :)))))))

    وای چقد بامزه ^_^
    پاسخ:
    ((:
    ای بابا.
    پس شاهزاده روم دختر برادر شما بوووود.
    عجب
    پاسخ:
    چیزی فراتر از شاهزاده روم ((:
    الآن اسم اونیکی پسرش صاحب زمانه یا زمانه و اسم اینکه مهدی صاحبه یا نه اسم یکشون مهدیه اونیکی صاحب و زمان هم تو راهه؟
    خلاصه تکلیف مارو روشن کنید 
    پاسخ:
    اسم یکیش مهدی صاحب الزمان هست (: 
    اوه !!!!

    بچه ها تنها موجودات روی زمینن که بی فکر میتونن بامزگی کنن
    پاسخ:
    (: