آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

حکایت همون حکایت دکمه و درست کردن کته دیگه

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ
این دو سه روز داشتم به این فکر می کردم که چرا این موضوع را برای پایان نامه مشخص کردم ؟ اینهمه موضوع درباره شعر و حماسه ریخته بود، چرا دقیقا این ؟ بعد یادم آمد من چند وقت بود درگیر این جمله بودم که " زنان هنوز بعد از اینهمه سال  حقوق خود را بدست نیاوردند ، برای همین همیشه اولویت هایشان در نوشتن داستان ، حقوق از دست رفته شان است. چون زنان هنوز به حقوق های اولیه شان نرسیدند نمی توانستند یک غم بزرگتر، یعنی غم اجتماع را هم با خودشان یدک بکشند. برعکس مردها که غالبا از پوسته ی فردیت خود درآمدند و غم اجتماع را دارند"
بعد چون عاشق این جمله شدم دلم می خواست حتما این را یکجایی بکار ببرم ، خب چه جایی بهتر از پایان نامه ارشد .





  • گلی

نظرات (۳)

  • فائزه تکلو
  • حق با شماست.زنان اصولا درگیر این موضوعاتند.شاید واقعا حق دارند.چون احساس جان مایه زن است و این غم حقوق دست رفته احساس قوی ایجاد میکند.موضوع خوبی می شود چون خیلی جای کار تویش زیاد است شاید نامحدود باشد اصلا :) موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون (:
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • با آرزوی موفقیت. :)
    پاسخ:
    ممنون ممنون (:
    یه چیزی بگم ؟
    دعوام نکنیا خو؟
    پاک کردم
    چون ترسیدم دعوام کنی
    زنا هیچ حقوق از دست رفته ای ندارن :(

    پاسخ:
    بگو خو . 
    یعنی اینقد خشنم ، که ترسیدی ازم ):