آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم می کند ..

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ
خیلی ها حسن فتحی را با سریال شهرزاد می شناسند، ولی راستش را بخواهید شاهکار حسن فتحی شهرزاد نیست بلکه سریال مدار صفر درجه است. شاید خیلی هایتان اصلا ندیده باشید سریال را ولی عجیب سریالی بود. سال ۸۶ بود که سریال مدار صفر درجه را نشان می داد، من کنکوری بودم. آن موقع ها اینقدر وبلاگ و اینستا و این جور چیزها نبود که ملت هی برای سریال مدار صفر درجه بنویسند مثلا : با اینها زمستون سر می کنیم . برای همین چیزها بود شاید، که سریال خوب دیده نشد. اما برای من و علی فرق داشت. من و علی مثل چی می نشستیم پای سریال. حتی وقتی تمام شد، رفتیم کافی نت سر کوچه و یک کپی ش را خریدیم بعد هر تابستان و هر زمستان می نشستیم پایش و مثل دو تا دیوانه گریه می کردیم. این سریال شهرزاد فقط رنگ و لعاب دارد وگرنه سریال عاشقانه فقط همان مدار صفر درجه.
راستش را بخواهید من اسم وبلاگم را از همین سریال گرفتم از یکی از سکانس های شاهکار زینت الملوک. هر وقت این سریال رو دیدید یاد من بیفتید، مخصوصا این سکانسش را  اینجا رو ببینید


پ ن : می دونم یکشنبه نیست، ولی چیزی نمونده تا یکشنبه ! پس این پست رو بذارید به حساب پیشنهاد یکشنبه ایی مون . وقتی سکانس بالا رو دیدید ، این دو لینک رو هم ببینید این و این یکی

  • گلی