آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

به امید پیروزی دو اصلاح طلب دیگه (:

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ

آی جیگرم حال اومد که اصلاح طلب ها توی تهران و شیراز و علی الخصوص شیراز رای آوردند. آی دلم خنک شد ، آی دلم خنک شد.

الان که جلیز و بلیز دوستان اصولگرای شیرازیم را می بینم که هی پست می گذارند و آه و ناله می کنند ، و اصلاح طلب ها را  غرب پرست و وطن و فروش و همه ی استدلال های که فقط و فقط مخصوص دوستان اصولگرا هست ، را می بینم و می خوانم ، دلم بیشتر از قبل خنک می شود. یعنی تنها چیزی که می تواند مرهمی باشد بر شکست برادر جان جانانمان در انتخابات همین شکست مفتضحانه ی دوستان اصولگرا هست.

یکجوری هم دلم خنک شد، که دلم می خواهد  در تمام چهار سال آینده هر روز صبح  برای همه دوستان اصولگرایم پیام بدهم، " راسته که میگن سر لیست اصولگرها از یک مدیر مدرسه استثنایی هم رایش کمتره ؟


پ ن : اونی که دور دوم انتخابات مجلس شیراز به یک مدیر مدرسه استثنایی اما اصلاح طلب  رای میده و فقط و فقط به دلیل اینکه اصولگراها بیشتر از قبل تحقیر شوند با افتخار  من هستم .



  • گلی

نظرات (۶)

به به نظرات بازه:)
برای برادرت متاسفم 
شاید خدا بهترشو براش در نظر گرفته
ما به دور دوم کشید که یکیش مستقل اون یکیشم اصول گرا:)
یکی از یکی به درد نخورترراستش
پاسخ:
(:
  • محمّدعلی عمرانی
  • این قدر خوشحال بودن هم خوب نیست ها! بالاخره مجلسه دیگ. یکی توانمند بوده رای آورده. این اصولگرا و اصلاح طلب هم مرزبندی قبیله ایه به نظرم! فایده ش چیه؟ وقتی تو دو طرف هم آدمای با حال و هم آدم های ناجالب یافت میشن؟!
    پ.ن1:میگفت: دلم خنک شد! گفتم:  معیارت برای زندگی، دل است؟! خدا را کجای دلت میگذاری؟!
    پ.ن2: مشهد بودیم. لیست اصولگرایی رأی آورد. کامل. هر پنج تاش! بدون یک اصلاح طلب! پیروزی خوبه. حس این که انتخابت موفق شده. اما گاهی وقت ها نشه که این حس پیروزی بشه عامل دور شدنمون از هم. ما هنوز یک ملتیم. یک ایران. یک گربه ی قشنگ و دوست داشتنی! تهش هم این انتخابات شد یک مشت توی دهن دشمن. مثل همیشه. روسیاهیش موند به اونایی که طاقت دیدن کشور من و تو رو ندارن. ایران عزیزمون رو!
    پاسخ:
    فکر می کنید الان مثلا نامزد انتخابی من قبول شده که خوشحالم ؟ یا خیال می کنید اونایی که رای آوردن توانمند بودن ؟ بر عکس هیچدوم از این ها دلیل خوشحالی من نیست . کاش حداقل لیست اصلاح طلبی که رای می آورد آدم های شایسته یی بودن ، یکیش دندون پزشک هست و یکی دیگه لیسانس عمران !!! اون دوتای دیگه ش هم یه مدیر مدرسه هست یه نمی دونم چه کاره ! سر لیستشون قد یه پسر بچه ی ۱۰ ساله سواد داره !
    خوشحالی من از سر پوزی خوردن اصولگراهاست ، بسکه خودخواه بودن و مغرور و احمق و بی سواد !
    فکر می کنید من دلخوشی از اصلاح طلب ها دارم ؟ نه ، توی دولت اصلاح طلب تا قبل از ظهر میگن ۲۵ هزار رای دارید ولی آمار نهایی که میاد میگن ۷ هزار !!!! احمقانه است ولی با همه ی این حق خوری ها من خوشحالم چون اصولگرها سر پوزی خوردن اونم به شیک ترین حالت ممکن !
  • محمّدعلی عمرانی
  • البته اون ور هم دست کمی از اینا ندارن!
    پاسخ:
    کدوم ور دقیقا ؟
  • محمّدعلی عمرانی
  • همون ور دیگه. چند ور داریم در مدل سیاسی امروزِ کشور؟!
    پاسخ:
    درسته دو ور بیشتر نداریم ، ولی نه اینکه من از هر دو ورش گفته بودم آخرش نفهمیدم شما منظورتون کدوم ور بود :D
  • محمد مهدی دزیانی
  • به قول یارو گفتنی آبو بریزین اون جایی که میسوزه!
    اصولگرایان تا همین الان(به کوری چشم فتنه طلبان)اکثریت 60 درصدی منتخبین مجلس رو به دست آوردن.
    #ایران_فقط_تهران_نیست!
    پ.ن:هرچند امروز از جریان اصلاحات چیزی بیشتر از یک اسم -که شده ابزار قدرت طلبی «عالیجناب سرخ پوش!»- باقی نمونده.
    حیف از آرمان خواهانی که جاهلانه بازیچه دست محافظه کاران شدند...
    پاسخ:
    عیدتون مبارک (: 
  • محمد مهدی دزیانی
  • عید همه مبارک...!
    پاسخ:
    (: