آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

حکایت همچنان باقی است :D

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۲۵ ب.ظ

خوب که به آدمهای زندگیم نگاه می کنم، تعداد آدمهایی که توی زندگیم خیلی تاثیر گذار بودند، آدمهایی که باعث شدن نگاهم به زندگی و آدمهایش تغییر کند، به تعداد انگشت های یک دست هم نمی رسند. تعدادشان کم هست ولی توی این بلبشو دنیا خودش غنیمتی است. هر کس جای من باشد باید همین آدمهای کم را روی سر بگذارد و حلوا حلوا کند ولی خب می دانید آدم خیلی مزخرف و در عین حال رکی هستم. آنقدر رک که شاید بخاطر اختلاف سلیقه با همین آدمهای کم که بودنشان خیلی غنیمت است یکهو دیدی یکجوری بهشان سر پوزی زدم که خودشان هم به این حجم از حماقت رفیقشان شک کنند.

چند روز پیش تولد یکی از همین آدمهای نادر دنیا بود، وسط تبریک گفتن و آرزوهای رنگی رنگی برایش کار به بحث سیاسی کشید و خب حاصلش شد مسیجی که فکر کنم هیچ آدم عاقلی برای حتی منفورترین آدم زندگیش آن هم در شب تولد طرف نمی فرستد ولی خب من نمونه نادری از آدم های مزخرفی هستم که تا بحال دیدید ، بهم افتخار کنید کلا


  • گلی

نظرات (۵)

  • بهارنارنج :)
  • عغده ای هم نه اغده ای درسته اصن عوغده ای!
    :/
    نه؟
    پاسخ:
    نه ((:
  • محمّدعلی عمرانی
  • اینجاست که این مهم مطرح می شود: فاز چیست واقعاً؟!
    پاسخ:
    ((:  فاز من مستقل هست ، کلا از آدمهایی که بی منطق هستند حالا چه اصلاح طلب باشه چه اصولگرا متنفرم ! این رفیق شفیق ما توی بحث سیاسی یکم بی منطق بازی در آورد منم جوابش رو دادم :D
  • محمّدعلی عمرانی
  • شب تولدش بوده بنده ی خدا! طفلکی!
    پاسخ:
    مقصر خودش بوده که توی انتخاب دوست دقت نکرده (:
  • محمّدعلی عمرانی
  • والا!
    پاسخ:
    :D
    نچ نچ نچ !!!
    پاسخ:
    :D