آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

وریا

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ق.ظ
چیزی که این مدت یاد گرفتم این هست که همیشه برای خودم افعال مثبت بکار ببرم و مثلا هر چیزی رو خواستم حتما توی ذهنم برای خودم تصورش کنم. وقتی شما چیزی رو توی ذهنتون برای خودتون تصور کنید، مطمئن باشید و یک ذره شک نکنید که بهش خواهید رسید.
من وقتی خواستم بیوی اینستام رو بنویسم از سر تفنن و فان یک متن ( عکس پایینی ) رو نوشتم. درست هست بیشترش جنبه شوخی داشت ولی یک شوخی بود که واقعا برام جدی جدی بود. چند بار زد به سرم بیو رو تغییر بدم ولی هربار می گفتم: این نزدیک ترین چیزی هست که توی ذهن من، دربارۀ خودم وجود داره و با همین حرف ها دست بهش نزدم.
جمعه ایی که گذشت من اولین داستان بلند نوجوانم رو تموم کردم اونم بعد از یکسال سر و کله زدن باهاش.
از جمعه وقتی زیر داستانم نوشتم "پایان"یکجوری خوشحالم که انگار مهم ترین کار بشری رو انجام دادم. امیدوارم اتفاقات خوب این بیو ادامه دار باشه برام.







پ ن: "وریا" اسمی هست که برای این داستان بلند انتخاب کردم، که به معنی آگاه و باهوش هست.

  • گلی

نظرات (۸)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ایول الله. خداقوت. لبخند.ان شاءالله چاپ شود و ما بخوانیم. حس خوبی بهم منتقل کرد این پست.
    پاسخ:
    (: فدای شما
  • محمّدعلی عمرانی
  • مبارک باشه خانمِ نویسنده. این بحثِ فعلِ مثبت و نگاه خوب توی کار خیلی کمک کننده س واقعاً.
    پ.ن1: یک قسمتش رو نمی فرستین بخونیم؟!
    پ.ن2 : اگر خواستین چاپ کنین، ما یک انتشارات داریم توی مشهد: چشمه سخن
    پاسخ:
    ممنون (:
    پ ن: اینجا توی وب بذارم، یعنی ؟
    پ ن ٢: مال خودتون هست؟ یعنی من می تونم حساب ویژه باز کنم روی انتشاراتتون؟ 
  • محمّدعلی عمرانی
  • پ.ن 1: بله. یک جایی که بشه یک قسمتی ش رو خوند خب!
    پ.ن 2: مالِ پدر هستش. البته فعلاً که قیمت کاغذ بالاست و چاپ تقریباً در حیات نباتی به سر می بره، سرمایه گذاری شون خیلی کمه. منتهی سفارش قبول میکنن برای ویراستاری، صفحه آرایی و چاپ. اگر کاری بود که میتونستیم انجام بدیم، در خدمتتون هستیم.
    پاسخ:
    ممنون(:
  • آناهــیــ ـــتا
  • به سلامتی :)
    ان شالله که آثار موفقی میشن و براتون حس خوب و سربلندی و اینحرفا خواهند داشت ^_^
    پاسخ:
    ممنون (:
    ان شالله همینطوری که شما می گید، بشه (:
    با تاخیر البته :)
    خیلی خوشحال شدم. یه جور شکستن شاخ غوله این قضیه. ان شاءالله به زودی چاپ شدنش رو ببینیم :)
    پاسخ:
    فدات(: 
    بنظرت چاپ میشه ؟ 
    چقدر عالی

    خیلی خوبه
    مخصوصا کار برای نوجوان

    ما که نمی نویسیم هیچی :)) سرخوشیم
    پاسخ:
    سرخوش بودن هم خودش عالیه (: 
  • خانم الفــــ
  • خب آدرس اینستا تون رو هم میذاشتید  :)
    پاسخ:
    آدرس اینستا؟ براتون خصوصی کامنت می ذارم (:
  • خانم الفــــ
  • :) خیلی ممنونم.لطف کردید.
    + من مدت هاست اینجا رو میخونم.
    براتون ارزوی موفقیت میکنم و مشتاقم کتابتون رو بخونم حتما.مثل همیشه موفق باشید.
    پاسخ:
    فدای شما (: