آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

اینجا ایران است، کشوری با شگفتی های عجیب و غریب

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۶ ق.ظ

یک بندۀ خدایی هم تعریف می کرد، خیلی از نویسنده های ایرانی بجز کتابهای خودشان معمولا کتاب‌های دیگری را نمی شناسند. خب راستش را بخواهید ما آن موقع‌ها حرفشان را باور نکردیم. تا اینکه نمایشگاه کتاب امسال، یکی از روزنامه ها یک پرونده ایی برای معرفی کتاب کار کرده بود که از نویسنده‌ها و بازیگرها خواسته بود چند کتاب خوب معرفی کنند. در حوزۀ کتاب کودک و نوجوان هم از یکی از نویسنده های مطرح این حوزه خواسته بودند که کتابهایی را معرفی  کند. آقای نویسنده به چهار کتاب اکتفا کردند. که یکی از این کتاب‌ها "بابای پرندۀ من" بود.

فکر می کنید آقای نویسنده در توضیح کتاب چی نوشته بود؟ آقای نویسنده گفته بود: این کتاب یکی از شاهکارهای دیوید آلموند است. نویسنده در این کتاب پدری را به تصویر می کشد که بر خلاف بیشتر والدین نه فقط جلوی تخیل و کارهای عجیب دخترش را نمی گیرد، بلکه اجازه می دهد آزادانه با وقایع زندگی روبه رو شود و با همۀ تلخی ها در مسابقه پرواز شرکت کند.

و موضوع وقتی جالب می شود که شما این کتاب را خوانده باشید و ببینید آقای نویسنده بکل داستان کتاب را تحریف کرده . خلاصه اینکه خوشحال به حال آقای نویسنده که صد و خورده ایی کتاب چاپ شده دارند و سمینارها و کارگاه های داستان نویسی شان  در کل کشور به راه است و این مدلی و به این شیوه  هم کتاب می خوانند!

  • گلی

نظرات (۲)

عجب...
پاسخ:
(:
امان امان

خدایا به ما قلبی گشاد بده :)
پاسخ:
(:
آمین