آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

چی بپوشم حالا ؟

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ب.ظ

  • گلی

نظرات (۸)

سلام برسونید ...
به جز قیدار  کتاب های دیگه اش را دوست دارم ...
پاسخ:
سلامت باشی رفیقِ جان (:
بهش میگم که آبان عزیز قیدارتو دوست نداره:D
  • خانم لبخند
  • پس نویسنده ها واسه این مراسمات دغدغه ی چی بپوشم دارن :))
    پاسخ:
    ((:
    نویسنده‌ها ((:
  • دخترِ انـــــــــــار
  • میخواااممممم
    پاسخ:
    بیا بریم با هم (:
  • خانم لبخند
  • چرا به نویسنده میخند؟ :|
    پاسخ:
    خیلی خوب گفتید آخه (: 
    البته کلی هم ذوق مرگ شدم قبلش (:

    فقط قیدارشو دوس داشتم

    بقیه همش تو یه سبک بوده تقریبا

    پاسخ:
    هر کس با یه مدل کتاب ارتباط برقرار می کنه دیگه، مثلا آبان الان دقیقا عکس تو نظر گذاشت. یعنی دقیقا ۱۸۰ درجه اختلاف و دنیا یا همین تفاوت هاش قشنگه، حالا خود من شخصیت واقعی امیرخانی رو بیشتر از کتابهاش دوست دارم(:
  • خانم لبخند
  • آهان اگه واسه این بود که بازم ذوق زده شید چون جدی گفتم ;)
    پاسخ:
    فدای شما، شما همیشه به من لطف داشتید (:
    پایان نامه تون رو هدیه ببرید واسشون!
    پاسخ:
    :| شما نباید اینقدر بدجنس باشید
    من از اول بدجنس نبودم. در واقع من نتیجه اعمال تون هستم :-):-)
    هی ننوشتید تا تبدیل شدم به عامل دردسر :-):-)
    پاسخ:
    چه نتیجه اعمال بدجنسی ((:
    خودم هرشب دارم خودمو لعنت می کنم که چرا اینقدر دس دس کردم، اصلا مثل چی پشیمونم الان : عرررر 
    ولی خب اینقدر بی عارم که با همه این چیزها هنوز مثل آدم بهش دل ندادم:|
     :D