آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

تا این حد آدم نوستالژیک بازی هستم ((:

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ب.ظ

کلا موقع جواب دادن به تلفن های ناشناس خشن هستم. دقیق نمی دونم چرا، ولی شاید دلیلش صدام باشه که ملت فکر می کنند خیلی توش ناز دارم برای همین برای اینکه ملت سوء برداشت نکنند مجبورم خشن جواب بدم که اگر طرف قصد مزاحمت داشت، با این صدای به قول ملت ناز دار، قصد مزاحمت بیشتر نداشته باشند. 

چند وقت پیش یه پسره زنگ زد و با همون لحن خشن جواب دادم، تلفن رو که قطع کرد مسیج داد، اینقدر توی مسیجش با شعور بود که خواستم بهش مسیج بدم غلط کردم اصلا بیا با هم دوست شیم، ولی خب اسلام دست و بالمون رو بسته بود. 

خلاصه اینکه اینقدر این پسر باشعور بود که مسیجش رو واسه یادگاری نگه داشتم((:

  • گلی

نظرات (۱۰)

:)))))))) ببین چی کاااترش کردی دیگه 
پاسخ:
خدایی بعدش خودم ناراحت شدم که چرا اون مدلی جوابش دادم. ولی پشیمونی دیگه سودی نداشت((:
  • خانم لبخند
  • 2015 !! 
    ماشاءاللـه :))
    من انقد دوست دارم بعضی پیاما رو همیشه نگه دارم، اما نمیشه.. :(
    پاسخ:
    می خوام نگه اش دارم برای آیندگان((:
    چرا نمی تونی ؟
  • خانم لبخند
  • به دلایل متعدد :(
    پاسخ:
    (:
    وووویییی شدم ..  🤗
    پاسخ:
    وووییی یعنی چطوری دقیقا((:
  • دخترِ انـــــــــــار
  • 😂😁😂
    پاسخ:
    :D
    شما هنوز با ناشناس ها مشکل دارید.
    یکم کارکنید رو خودتون!
    پاسخ:
    ((: 
    وبلاگ نو مبارک (:
    شما هنوز در حال اسباب کشی هستید؟ 
    یه جا واستید دیگه چه خبره همش کوچ (:
    :)
    خب البته شما هم درست موقع  اسباب کشی سر می رسید.
    پاسخ:
    ((: 
    وبلاگ قبلی سر می زدم هرازگاهی 
    ولی دیگه از برگشتن نویسنده اش ناامید شدیم 
    اگه نمی گفتید با ناشناس ها مشکل دارید نمی شناختمتون 
    امروز از وب بی نشان اومدم وبتون ولی نشناختم (:
    البته اگه یکم دقت می کردم شناختنتون کار سختی نبود، نا گفته نماند که وقتی از وب بی نشان اومدم وبتون خیال کردم وب یه دختر رو می خونم ((:
    مشابه این قضیه و پشیمونیِ بعدش رو منم یه بار تجربه کردم
    بعضی وقتا آدما بیشتر از حد انتظار باشعور میشن
    پاسخ:
    بیشتر از حد انتظار ((:
    :)))))
    منم خشن جواب میدم ولی نه در این حد...
    :))))
    پاسخ:
    ((: 
    عاقا من پشیمونم ):
  • زهرا فاطمی
  • سلام
    بارک اللههه..
    ان شاالله دوستای خوبی روزی تون بشه و داشته باشین.. دوستان خوب الهی
    پاسخ:
    سلام (:
    ان‌شالله