آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

عاشقی به سبک ونگوگ

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ

گاهی حرف‌هایی می‌زنیم که اسمش را می‌گذاریم شوخ طبعی؛ حرف‌هایی که از سایۀ ناتوانی ما می‌زند بیرون. حرف‌های جدی‌مان را می‌پیچیم لای شوخی؛ نه بخاطر اینکه رندیم یا تیزهوشیم، به خاطر این که توان گفتن حرف جدی را نداریم، به خاطر اینکه مخاطبمان قدرتش بیشتر است. می‌دانیم که مخاطب به هیچ‌مان نمی‌گیرد و مثل لعبتک گنجه دوستمان دارد. فقط  در همین حد. چطور می‌شود با این مخاطب جدی بود، وقتی چنین حسی به نگاهش داری؟ حرف جدی نمی‌زنیم فقط به این خاطر که ضعیفیم، و من قبول دارم که در برابر این ملکۀ شیطان، هنوز هم ضعیفم.




عاشقی به سبک ونگوگ |  محمد رضا شرفی خبوشان |  انتشارات خاک بر سر  "شهرستان ادب"

  • گلی

نظرات (۷)

  • ر. کازیمو
  • چرا خاک بر سر؟! :)
    پاسخ:
    خیلی مفصل هست، بگم یعنی؟؟ (:
  • ر. کازیمو
  • اگه حال و حوصله دارید :)
    پاسخ:
    ((:
    توی یه پست مفصل درباره اش می گم ان شالله (:
  • ر. کازیمو
  • ممنان :)
    پاسخ:
    وظیفه است (:
    این خاک بر سر خیلی باحال بود :))
    پاسخ:
    ((:
    خیلی به دل خودم نشست ((:
  • بلاگر آرام
  • اع چرا خاک بر سر؟خیلی خوبه که. من ارزومه برم دوره شعر افتابگردان هاش:( نگید تورو خدا
    پاسخ:
    ان شالله در پست آتی می گم چرا خاک بر سر (:
    نام ونگوگ مرا یاد این شعر انداخت که قبلتر خیلی وقت ها در ذهنم مرور می کردم 
    "عشق شکل های بسیار دل انگیزی دارد، مثل گل سرخ در دست دختری زیبا، مثل ماه بالای کلبه ای برفی، اما من گوش بریده ونسان ونگوگ ام شکل تلخی از عشق"
    +
    ناسزا نگید آقا. غیبت نکنید، دور نیست آن روز که شما دنبال گریختنید اما همین انتشاراتی یقه تان را بگیرد، بکشد عقب و با لبخند شیطنت آمیزی بگوید، نه دوست عزیز ما باهم کار داریم!
    پاسخ:
    ((:
    + خدا اون روز رو نیاره  ((:
    شما که می دونید و اون پست حذف شده رو خوندید باید بهتر عمق فاجعه رو بدونید که من چقدر از این جماعت بدم میاد پس از این فکرها نکنید چون آخرش به واقعیت میپیونده: دو نخطه بغض و آه و گریبان چاک کردن

    یه سوال : 
    الان این سه نقطه همان جنابی است که وبلاگش را بست و با دنیای مجازی خداحافظی کرد و دوستانش را در هاله ای از ابهام گذاشت یا با سه نقطه ای دیگه ایی دارم صحبت می کنم ؟
    البته منظور سر پل صراط بود :دی
    پاسخ:
    هی وای من )):
    باور کنید من برا پیشرفت خودشون نقدشون می کنم 
    وگرنه من که باهاشون خصومت شخصی ندارم : آیکون ندامت و اینا