آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

دعاهای یک عدد نارنجی

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ

ای خداوند بزرگ و رحمان و رحیم!

لطفا در دلِ  ناشران و مسوولین حوزه کتاب، بنداز تا قیمت کتاب را کاهش دهند.

اصلا این جماعت چطور قیمت یک کتاب نوجوان را ۱۷هزار تومن در نظر گرفتند؟

بعد خب یک دانشجوی بدبخت بی‌پول چطور با نود هزار تومن دارایی اش می‌تواند کتاب‌های: سبک های ادبی دکتر فتوحی(۳۹ هزار تومن)، عروس دریایی (۱۳ هزار تومن) سنجاب ماهی عزیز(۱۷ هزار تومن) ستاره ها را بشمار( ۷۵۰۰ تومن)  نظریه های ادبی ( خدا تومن ) و آنهمه کتابی که استاد کارگاه معرفی کردند و باید حتما خوانده شوند و نقد شوند را بخرد؟

حالا اگر ناشران کوتاه نیامدند، لطفا حداقل ما را پول‌دار کن.






  • گلی

نظرات (۱۱)

  • خانم لبخند
  • قیمت کتابم دیگه شورشو درآورده ها!
    همینطورم هی داره بیشتر و بیشتر میشه.
    پاسخ:
    واقعا 
    خجالتم نمی کشه:D
  • بلاگر آرام
  • کتاب که ارزون نمیشه پول شما دیگه با خداس:)
    ولی فی الواقع مجبوری خداتومنی رو قلم بگیری تا پول بعدی:‏|‏
    پاسخ:
    اون خدا تومنی کتابیه که باید این ترم خونده شه:|
    واقعا قیمت کتاب گرونه! آدم مجبور میشه همش به جمعه بازار کتاب سر بزنه!
    پاسخ:
    جمعه بازار کتاب؟؟؟ 
    ما چرا جمعه بازار کتاب نداریم:|
    گزینه ی آخر رو دعا میکردی فقط:))
    پاسخ:
    ((:

    کتابخانه برای همین وقت هاست. مگه نه؟

    پاسخ:
    من باید حتما کتاب بخرم، نمی تونم کتاب امانت بگیرم:|
    مبارک باشه.
    به من که ربطی نداره این ها. کتابتون چاپ شد، صفحه ی اولش رو امضا کنین و با پست سفارشی برام بفرستین!
    ممنون!!
    :))
    پاسخ:
    ممنون 
    ولی تبریک بابت چی؟؟
    آمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین

    خدا میشه یه کاری بکنی
    فسردگی گرفتیم از بس نمی تونیم کتاب بخریم

    پاسخ:
    خدایا همین که احلام گفت ):
    بابت کتابتون که قیمتش رو 17 هزارتومان مشخص کردن دیگه
    پاسخ:
    نه 
    هنوز به اون مرحله نرسیده 
    این قیمت برا یکی از کتابهای تازه نشر یافته کتاب یکی از دوستان بوده 
    ایشالا زبونتون خیره و همین روزها قیمت کتاب منم مشخص بشه(:
    آرزوهای نجیب من اگه بودم کتابم را بهت هدیه می دادم....شاید تا اومدم هنوز نخونده باشی....اگه نخونده بودی تا اون موقع یک جوری دعا کن که من در تهران بشنوم و کتاب را بهت برسونم ❤
    پاسخ:
    سلام کیوان عزیز(:
    می خوام یه دعای دیگه کنم، وقتی اومدید ایران من شما رو ببینم😍😍😍 

    عزیزم 😙😚 انشالا.  من به هر صورت در نمایشگاه کتاب تهران هستم.😙😚
    پاسخ:
    چقررررررخوب
    ایشالا بشه ببینمتون :بوووس
  • زهرا فاطمی
  • سلام.
    این کتاب هایی که معرفی کردید در مورد چی هست؟ می شه ی توضیحی در موردش بدید؟ عروس دریایی و ستاره ها را بشمار و سنجاب ماهی عزیز و .. رمان هستند؟
    پاسخ:
    سلام مجدد (:

    رمان کودک و نوجوان است.
    کتاب‌های ستاره‌ها رو بشمار و سنجاب ماهی عزیز وقتی خوندمشون همچین به دلم ننشست.
    عروس دریایی رو همین روزها می‌خونم نظرم رو می‌گم درباره‌اش (: